گوگل لنز تبلیغات خرید را امسال اضافه می کند

گوگل امروز اعلام کرد که تبلیغات خرید قبل از پایان سال 2024 در بالا و در کنار نتایج جستجوی بصری لنز ظاهر می شود.

به نظر می رسد. Google نمونه‌ای را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد نتیجه جستجویی را نشان می‌دهد که کسی هنگام خرید یک کوله پشتی سبز با استفاده از لنز می‌بیند. جستجوگر می‌تواند روی نماد لنز در نوار جستجو ضربه بزند و سپس عکسی بگیرد یا آپلود کند تا درباره هر محصولی اطلاعات بیشتری کسب کند.

نتایج خرید لنز گوگلگوگل لنز تبلیغات خرید را امسال اضافه می کند

با اعداد به گفته گوگل:

  • از 20 میلیارد جستجوی ماهانه لنز، 4 میلیارد آن مربوط به خرید است.
  • نمودار خرید گوگل اطلاعاتی در مورد بیش از 45 میلیارد محصول دارد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این فرصت جدیدی را برای شما فراهم می کند تا به افرادی دسترسی پیدا کنید که به دنبال خرید محصولاتی هستند که می فروشید.

نتایج جستجوی جدید لنز. گوگل امروز صفحه نتایج جدیدی را برای دستگاه‌های iOS و Android در کشورهای منتخب راه‌اندازی می‌کند. اطلاعات محصول را نشان می دهد، مانند:

  • بررسی ها
  • مقایسه قیمت در بین خرده فروشان
  • از کجا بخریم.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودویندنی گودوین

دنی گودوین مدیر تحریریه موتورهای جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند.

گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.

Source link