گوگل قوانین افشای محتوای مصنوعی در تبلیغات سیاسی را تشدید می کند

Google خط‌مشی محتوای سیاسی خود را به‌روزرسانی کرد و از تبلیغ‌کنندگان خواست که تبلیغات انتخاباتی حاوی محتوای مصنوعی یا دیجیتالی تغییر یافته را افشا کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. هدف این به‌روزرسانی خط‌مشی افزایش شفافیت و مبارزه با اطلاعات نادرست در تبلیغات سیاسی است، به‌ویژه زمانی که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی رایج‌تر می‌شود.

جزئیات کلیدی:

  • تبلیغ‌کنندگان باید یک چک باکس در تنظیمات کمپین برای نشان دادن محتوای تغییر یافته یا مصنوعی انتخاب کنند.
  • برای قالب‌های خاص (فیدها و شورت‌ها در تلفن‌های همراه، در جریان در دستگاه‌های مختلف)، Google یک افشای درون آگهی ایجاد می‌کند.
  • برای همه قالب‌های دیگر، تبلیغ‌کنندگان مسئول ارائه یک افشای برجسته هستند.

چگونه کار می کند:

  • افشای اطلاعات باید واضح، آشکار و به احتمال زیاد توسط کاربران مورد توجه قرار گیرد.
  • نمونه هایی از زبان افشای قابل قبول ارائه شده است که بر اساس زمینه تبلیغات متفاوت است.

تصویر بزرگ. این به‌روزرسانی خط‌مشی نگرانی‌های فزاینده در مورد پتانسیل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای گمراه کردن رأی‌دهندگان در تبلیغات سیاسی را منعکس می‌کند.

چه چیزی را تماشا کنیم. نحوه اجرای این سیاست و تأثیر آن بر استراتژی های تبلیغات سیاسی، به ویژه با نزدیک شدن به انتخابات 2024 ایالات متحده.

بین خطوط. این حرکت از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهد که در مورد استفاده از محتوای مصنوعی شفاف‌تر باشند و به‌طور بالقوه چشم‌انداز ایجاد و توزیع تبلیغات سیاسی را تغییر دهند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link