گوگل قابلیت‌های مدیریت را برای آژانس‌های تبلیغاتی افزایش می‌دهد

Google در حال ارائه ابزارهای نظارتی جدید در Google Ad Manager است تا به آژانس‌های رسانه‌ای کمک کند تا بهترین موجودی ناشر و مخاطبان را برای کمپین‌های تبلیغاتی خود آسان‌تر کشف و فعال کنند.

جزئیات کلیدی:

  • قابلیت جدید “curation” به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا بسته‌های حراج سرپرستی را با بخش‌های داده و موجودی از شرکای قابل اعتمادی مانند Audigent، IAS، LiveRamp، Lotame و دیگران بسازند.
  • این کار باعث می‌شود که آژانس‌ها برای مدیریت پرداخت‌ها و صورت‌حساب‌های جداگانه با ارائه‌دهندگان داده‌ها و موجودی‌های مختلف، دردسر را برطرف کنند.
  • هدف Curation کمک به آژانس‌ها برای غلبه بر چالش‌ها در دستیابی به مخاطبان مناسب در یک چشم‌انداز دیجیتالی پراکنده، به‌ویژه در قالب‌های در حال ظهور مانند تلویزیون متصل است.
  • این به آژانس‌ها دید یکپارچه از داده‌های عملکرد را ارائه می‌کند و گردش‌های کاری خرید برنامه‌ریزی شده مانند ایجاد شناسه معامله در سراسر DSPها را ساده می‌کند.
گوگل قابلیت‌های مدیریت را برای آژانس‌های تبلیغاتی افزایش می‌دهد

چرا ما اهمیت می دهیم. همانطور که اکوسیستم تبلیغات پیچیده تر می شود، آژانس ها نقش مهمی در جهت یابی به چشم انداز و ارائه ROI قوی برای مشتریان ایفا می کنند. این ابزارهای سرپرستی جدید از Google برای آسان‌تر کردن زندگی آژانس‌ها و کمک به آنها در خرید رسانه مؤثرتر طراحی شده‌اند که منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های احتمالی می‌شود.

خط پایین: گوگل به سرمایه گذاری خود ادامه می دهددر راه حل های متمرکز بر آژانس، نشان دهنده شناخت نقش اصلی آژانس ها در اکوسیستم تبلیغات دیجیتال است. این به‌روزرسانی اخیر بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر غول فناوری برای تقویت رابطه آژانس و ناشر و ایجاد کارایی بیشتر در تبلیغات برنامه‌ای است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link