گوگل از گسترش قابلیت Travel Feeds برای تبلیغات جستجو خبر داده است.
این بهروزرسانی به تبلیغکنندگان هتل اجازه میدهد تا مستقیماً اطلاعات دقیقتری را از فیدهای خود در نتایج جستجو قرار دهند.
در صفحه پشتیبانی گوگل آمده است:
«وقتی مرکز هتل خود را به Google Ads پیوند میدهید، Google بهطور خودکار قالبهای تبلیغات جستجوی موجود را با قیمتها، تصاویر و موارد دیگر غنی میکند تا به عملکرد بهتر کمک کند.»
قابلیت های جدید
ویژگی توسعه یافته به تبلیغ کنندگان هتل اجازه می دهد اطلاعات زیر را در تبلیغات خود نمایش دهند:
- جزئیات هتل
- قیمت گذاری فعلی
- تاریخ های موجود
- رتبه بندی مشتریان
- تصاویر ملک
گوگل اشاره می کند که تبلیغ کنندگان می توانند:
از همان دادههای فید که قبلاً در مرکز هتل موجود است و توسط تبلیغکنندگان سفر در کمپینهای هتل استفاده میشود، استفاده کنید تا انواع تبلیغات بیشتری را بهبود ببخشید.»
قیمت هتل و صفحه فرود به طور خودکار از فید مرکز هتل شما، با انتخابهایی بر اساس ارتباط آگهی، خلاقیت، و پرس و جو تهیه میشوند.
طرح های متعدد به عنوان بخشی از فیدهای سفر در تبلیغات جستجو در دسترس هستند.
گوگل چند نمونه ارائه کرد. توجه داشته باشید، اینها فقط ماکت هستند.
تاثیر بالقوه
طبق دادههای داخلی گوگل، تبلیغکنندگانی که از طیف گستردهای از قالبهای موجود استفاده میکنند، تا 20 درصد افزایش نرخ کلیک را مشاهده کردهاند.
با این حال، نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد، و این ارقام به طور مستقل تأیید نشده اند.
پیاده سازی
پس از اینکه فید مرکز هتل خود را به حساب Google Ads پیوند دهید، Google به طور خودکار فیدهای سفر را در تبلیغات جستجو نمایش می دهد.
میتوانید کنترلهای اشتراکگذاری فید را در سطوح حساب و کمپین تنظیم کنید.
نکات کلیدی:
- اگر به یک حساب مرکز هتل نیاز دارید، به راهنمای شروع هتلهای Google مراجعه کنید.
- برای پیوند دادن خصوصیات خاص، فیدهای زیر مجموعه ایجاد کنید.
- از پارامترهای URL برای ردیابی کلیک های تبلیغات سفر استفاده کنید.
در دسترس بودن
برای استفاده از فیدهای سفر در تبلیغات جستجو، تبلیغکنندگان باید یک حساب مرکز هتل با رتبهبندی دقت قیمت حداقل «ضعیف» داشته باشند.
این ویژگی در حال حاضر در 21 کشور در دسترس است و از 12 زبان پشتیبانی می کند.
نگاه کردن به جلو
گسترش فیدهای سفر در تبلیغات جستجو نشان دهنده یکی از چندین تغییر اخیر در نتایج جستجوی مرتبط با سفر است.
گوگل قصد دارد ویژگی Travel Feeds را فراتر از هتل ها آزمایش کند.
در ماههای آینده، گوگل دیگر دستهبندیهای مرتبط با سفر مانند جاذبهها، کرایههای ماشین و رویدادها را نیز شامل میشود.
تصویر ویژه: support.google.com، اکتبر 2024.