گوگل فیدهای سفر را در تبلیغات جستجو گسترش می دهد

Google فیدهای سفر را در دسترس همه تبلیغ‌کنندگان هتل در تبلیغات جستجو قرار می‌دهد. این به شما امکان می دهد جزئیاتی مانند قیمت ها، تاریخ ها، رتبه بندی ها و تصاویر را به نمایش بگذارید. گوگل همچنین در حال آزمایش با گسترش این قالب است تا شامل کارهایی که باید انجام شود، کرایه اتومبیل و رویدادها را شامل شود.

چگونه کار می کند.

  • فیدهای سفر در تبلیغات جستجو اطلاعات پویا و مبتنی بر فید درباره هتل‌ها، فعالیت‌های سفر و موارد دیگر را نمایش می‌دهند.
  • تبلیغ‌کنندگانی که دارای فید سفر موجود مرتبط با Google Ads هستند، به‌طور خودکار این سطح داده‌ها را در کمپین‌های تبلیغات جستجوی جدید و موجود مشاهده می‌کنند.
  • برای کسانی که فید ندارند، راه اندازی ساده است، با گزینه های انصراف در سطح حساب و کمپین.
TFSA 1 Option 2.width 1000.format Webpگوگل فیدهای سفر را در تبلیغات جستجو گسترش می دهد

چرا ما اهمیت می دهیم. دادن فرصت‌های بیشتر به تبلیغ‌کنندگان برای نمایش داده‌های غنی و هم‌زمان از فیدهای سفرشان در تبلیغات جستجو، می‌تواند منجر به نرخ کلیک بالاتر و تجربه کاربری بهتری شود. ادغام دینامیک داده هایی مانند قیمت، در دسترس بودن و تصاویر به طور مستقیم در تبلیغات، اطلاعات غنی تری را برای مسافران احتمالی فراهم می کند.

تاثیر:

  • زمانی که تبلیغ‌کنندگان از طیف کامل قالب‌های Travel Feed استفاده می‌کنند، گوگل ادعا می‌کند که تا 20 درصد افزایش در نرخ کلیک داشته است.
  • داده های غنی باعث می شود تبلیغ کنندگان بتوانند موجودی را به نمایش بگذارند و مسافران به سرعت گزینه ها را محدود کنند.

چه چیزی را تماشا کنیم. آیا Google با موفقیت فیدهای سفر را فراتر از هتل‌ها به سایر بخش‌های کلیدی سفر در ماه‌های آینده گسترش خواهد داد یا خیر.

خط پایین. Google به تبلیغ‌کنندگان سفر قدرت می‌دهد تا از طریق قدرت داده‌های فید پویا در تبلیغات جستجو، تجارب تبلیغاتی آموزنده‌تر و جذاب‌تری را ارائه دهند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link