Google فیدهای سفر را در دسترس همه تبلیغکنندگان هتل در تبلیغات جستجو قرار میدهد. این به شما امکان می دهد جزئیاتی مانند قیمت ها، تاریخ ها، رتبه بندی ها و تصاویر را به نمایش بگذارید. گوگل همچنین در حال آزمایش با گسترش این قالب است تا شامل کارهایی که باید انجام شود، کرایه اتومبیل و رویدادها را شامل شود.
چگونه کار می کند.
- فیدهای سفر در تبلیغات جستجو اطلاعات پویا و مبتنی بر فید درباره هتلها، فعالیتهای سفر و موارد دیگر را نمایش میدهند.
- تبلیغکنندگانی که دارای فید سفر موجود مرتبط با Google Ads هستند، بهطور خودکار این سطح دادهها را در کمپینهای تبلیغات جستجوی جدید و موجود مشاهده میکنند.
- برای کسانی که فید ندارند، راه اندازی ساده است، با گزینه های انصراف در سطح حساب و کمپین.
چرا ما اهمیت می دهیم. دادن فرصتهای بیشتر به تبلیغکنندگان برای نمایش دادههای غنی و همزمان از فیدهای سفرشان در تبلیغات جستجو، میتواند منجر به نرخ کلیک بالاتر و تجربه کاربری بهتری شود. ادغام دینامیک داده هایی مانند قیمت، در دسترس بودن و تصاویر به طور مستقیم در تبلیغات، اطلاعات غنی تری را برای مسافران احتمالی فراهم می کند.
تاثیر:
- زمانی که تبلیغکنندگان از طیف کامل قالبهای Travel Feed استفاده میکنند، گوگل ادعا میکند که تا 20 درصد افزایش در نرخ کلیک داشته است.
- داده های غنی باعث می شود تبلیغ کنندگان بتوانند موجودی را به نمایش بگذارند و مسافران به سرعت گزینه ها را محدود کنند.
چه چیزی را تماشا کنیم. آیا Google با موفقیت فیدهای سفر را فراتر از هتلها به سایر بخشهای کلیدی سفر در ماههای آینده گسترش خواهد داد یا خیر.
خط پایین. Google به تبلیغکنندگان سفر قدرت میدهد تا از طریق قدرت دادههای فید پویا در تبلیغات جستجو، تجارب تبلیغاتی آموزندهتر و جذابتری را ارائه دهند.
جدید در زمین موتورهای جستجو