گوگل شروع به آزمایش تبلیغات در مرورهای هوش مصنوعی می کند

گوگل امروز در Google Marketing Live 2024 اعلام کرد که تبلیغات به AI Overviews می آیند.

چه خبر. گوگل در حال آزمایش گنجاندن تبلیغات جستجو و خرید در کادرهای AI Overviews است که می توانند در بالای نتایج جستجو برای پرس و جوهای پیچیده ظاهر شوند.

چگونه کار می کند. زمانی که تبلیغی مربوط به جست‌وجو و بررسی‌های اجمالی هوش مصنوعی در نظر گرفته شود، در بخش «حمایت‌شده» در آن نمای کلی ظاهر می‌شود.

  • هیچ اقدامی از سوی تبلیغ‌کنندگان لازم نیست – کمپین‌های جستجو، حداکثر عملکرد و خرید موجود می‌توانند به‌طور خودکار واجد شرایط باشند.
تبلیغات در هوش مصنوعی

چرا ما اهمیت می دهیم. این می تواند تبلیغ کنندگان را خوشحال کند زیرا تبلیغات آنها می تواند افزایش یابد، اما همچنین می تواند منجر به کلیک کمتری برای سایت یک برند شود. این می تواند شروعی برای کاهش ترافیک باشد زیرا گوگل اطلاعاتی را که مصرف کنندگان می خواهند مستقیماً در SERP ارائه می دهد.

تصویر بزرگ. این به‌روزرسانی نشان‌دهنده یکی از اولین گام‌های Google برای کسب درآمد از سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی خود در محصولات مصرف‌کننده مانند جستجو است.

گوگل گفت، آزمایش اولیه کاربر نشان داد که افراد مرورهای هوش مصنوعی را مفید می‌دانند و از طریق پیوندهای ارائه‌شده از مجموعه‌ای متنوع‌تر از وب‌سایت‌ها بازدید می‌کنند.

تبلیغات در ترکیبی از مرور کلی هوش مصنوعیتبلیغات در ترکیبی از مرور کلی هوش مصنوعی

چیزی که آنها می گویند. گوگل با پیشنهاد یک رویکرد متعادل بین محتوای هوش مصنوعی و منابع وب خارجی، گفت: «ما بر ارسال ترافیک ارزشمند برای ناشران و سازندگان متمرکز خواهیم بود.

بین خطوط. قرار دادن تبلیغات در نمای کلی هوش مصنوعی قلمرو جدیدی برای گوگل است و در زمانی اتفاق می افتد که هوش مصنوعی هم گران است و هم تهدیدی بالقوه برای مدل کسب و کار تبلیغات جستجوی اصلی آن.

سرزده. هر گونه قرار دادن تبلیغات بیش از حد مخرب یا مزاحم در نمای کلی تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند سودمندی و هدف درک شده آنها را تضعیف کند.

Source link