گوگل سفارشی سازی برند را برای کمپین های Performance Max ارائه می کند

Google در حال ارائه تنظیمات دستورالعمل‌های برند برای کمپین‌های Performance Max است که برای اولین بار در ماه می اعلام شد و به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد عناصری مانند نام کسب‌وکار، آرم، رنگ‌ها و فونت‌ها را سفارشی کنند.

چگونه کار می کند.

  • تبلیغ‌کنندگان می‌توانند آگهی‌های خلاقانه را برای هماهنگی بهتر با هویت برندشان طراحی کنند.
  • این ویژگی در حال حاضر در حساب‌های منتخب در دسترس است و عرضه گسترده‌تری در حال انجام است.
  • به اطمینان از برندسازی ثابت در مکان‌های تبلیغات Google، از جمله YouTube و صفحه نمایش کمک می‌کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این قابلیت جدید کنترل بیشتری بر نحوه نمایش هویت برند شما در شبکه تبلیغاتی Google می دهد و به طور بالقوه عملکرد و ثبات کمپین را بهبود می بخشد.

گرفتن. به نظر می‌رسد برخی ناسازگاری‌های جزئی در اسناد راهنما و تنظیمات درون‌برنامه، به‌ویژه در مورد استفاده از رنگ و فونت در ویدیوهای YouTube و تبلیغات نمایشی وجود دارد.

اولین بار دیده شد. داریو زانونی، متخصص PPC، مشاهده این قابلیت در حساب کاربری خود در لینکدین را برجسته کرد:

سفارشی سازی Ptions برای Google Pmaxگوگل سفارشی سازی برند را برای کمپین های Performance Max ارائه می کند

چه چیزی را تماشا کنیم. آیا این ویژگی منجر به بهبود عملکرد قابل اندازه‌گیری برای تبلیغ‌کنندگانی می‌شود که از آن در کمپین‌های Performance Max خود استفاده می‌کنند.

خط پایین. Google با توانمندسازی تبلیغ‌کنندگان برای کنترل بهتر نمایندگی برندشان، Performance Max را به عنوان یک نوع کمپین همه‌کاره‌تر و قابل تنظیم‌تر قرار می‌دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link