گوگل رهبری را متزلزل می‌کند، راغوان به‌عنوان فن‌آور ارشد تبدیل می‌شود

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، در یادداشتی به کارکنان در روز پنجشنبه تغییرات عمده در رهبری را اعلام کرد و پست‌ها و تیم‌های کلیدی را تغییر داد.

تغییرات کلیدی:

  1. پرابهاکار راغوان به سمت تکنسین ارشد حرکت می کند.
    • جستجو، تبلیغات و سایر بخش‌های حیاتی که قبلا هدایت شده بود.
    • هدایت فنی و رهبری را ارائه خواهد داد.
  2. نیک فاکس مسئولیت های سابق راغوان را بر عهده می گیرد.
    • بخش های جستجو، تبلیغات، جغرافیا و تجارت را رهبری خواهد کرد.
    • برای راه‌اندازی پیام‌رسانی Google Fi و RCS شناخته شده است.
  3. تیم برنامه Gemini به Google DeepMind می پیوندد.
    • به رهبری سیسی هسایو.
    • اکنون تحت مدیریت دمیس حسابیس، مدیر عامل شرکت.
  4. تیم دستیار گوگل به پلتفرم ها و دستگاه ها منتقل می شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. تغییر رهبری گوگل می تواند به طور قابل توجهی بر مسیر هوش مصنوعی گوگل، تبلیغات و استراتژی های جستجو تاثیر بگذارد. این اقدامات در زمانی انجام می شود که گوگل تحت فشار رقابتی در زمینه هوش مصنوعی است و با اقدامات ضد انحصار بالقوه مواجه است، به این معنی که محصولات تبلیغاتی آن می توانند به سرعت تکامل یابند تا چالش های نظارتی و فناوری را برطرف کنند.

بین خطوط: به نظر می رسد این تغییر با هدف ساده سازی تلاش های هوش مصنوعی و تقویت رهبری فنی گوگل باشد.

آنچه آنها می گویند: پیچای اظهار داشت که راغوان در نقش جدید “به ریشه های علم کامپیوتر خود باز خواهد گشت”.

تصویر بزرگ: گوگل در حال پیمایش است:

  • تهدید احتمالی فروپاشی ناشی از اقدام ضد تراست ایالات متحده
  • رقابت شدید در توسعه هوش مصنوعی

بعدش چی. این تغییرات چگونه بر استراتژی گوگل در زمینه هوش مصنوعی و پاسخ آن به چالش های نظارتی تأثیر می گذارد.

خط پایین. تغییر رهبری گوگل نشان دهنده یک تغییر استراتژیک است زیرا این شرکت با موانع فنی و نظارتی روبرو است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link