گوگل در مورد چگونگی بهبود ممیزی SEO

مارتین اسپلیت گوگل در مورد چگونگی بهبود ممیزی سئو به گونه ای که آنها را برای توسعه دهندگان وب مفیدتر کند، توصیه هایی ارائه می دهد.

تعدادی از نکات در قسمت دوم گوگل به اشتراک گذاشته شده است سئو و توسعه دهندگان مجموعه وب در یوتیوب که به موضوع ممیزی SEO اختصاص دارد.

Bartosz Goralewicz، مدیرعامل Onely، به Splitt می‌پیوندد تا توصیه‌هایی در مورد آنچه که بهترین کارآمد است، بر اساس تجربه دست اول بین تیم خود و مشتریانش ارائه دهد.

این قسمت ارزش شنیدن کامل را دارد، زیرا مطمئناً چیزی یاد خواهید گرفت که رابطه کاری شما با توسعه دهندگان و سهامداران را بهبود می بخشد.

در اینجا فقط نمونه ای از آنچه در ویدیوی 30 دقیقه ای گنجانده شده است.

رها کردن گزارش های PDF

Splitt توصیه می کند که گزارش های PDF را با اشکال ارتباط کارآمدتر جایگزین کنید.

مشکل ارائه ممیزی های سئو از طریق گزارش PDF این است که آنها اغلب مشکل یک سایت را بیان می کنند بدون اینکه بگویند برای رفع آن چه کاری باید انجام شود.

مشکل دیگر این گزارش ها این است که همیشه با اهداف وب سایت همسو نیستند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

اسپلیت در این مورد با مثالی از روزهای کار خود به عنوان توسعه دهنده توضیح می دهد:

من به یاد دارم که یک توسعه دهنده بودم. من قبلاً چیزهای مختلف زیادی در بشقاب خود داشتم و سپس، بدون شک، در میانه سرعت، شخصی از بخش SEO به سراغم آمد و گفت: “مارتین، اینجا یک PDF با تمام موارد اشتباه است. . خدا حافظ!’

و سپس آنها پرواز کردند و من می گویم – اوه خوب، می گوید ما از جاوا اسکریپت استفاده می کنیم، که بسیار دقیق است، زیرا چیزی که در واقع در حال ساخت آن هستیم یک برنامه VR است که روی تلفن شما در مرورگر اجرا می شود. برای این کار باید از جاوا اسکریپت استفاده کنید.

بنابراین توصیه می شود از جاوا اسکریپت استفاده نکنید، اما این واقعاً کاری نیست که بتوانیم انجام دهیم زیرا در این صورت ما قابلیت های VR را نداریم. و از آنجا که پس از آن محصول ما است، ما باید به نوعی محصول خود را بسازیم تا محصول خود را با فناوری هایی که ویژگی های محصول ما را فعال می کند، داشته باشیم.

بسیاری از این چیزها بسیار مفید نیستند و منعکس کننده شرایطی نیستند که من به عنوان یک توسعه دهنده در آن کار می کنم.”

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

اکنون که می دانیم چه اشکالی در ممیزی سنتی سئو وجود دارد، بیایید آنچه را که می توان برای رفع آنها انجام داد بررسی کنیم.

برای دریافت برخی توصیه های عملی از بارتوز، بخش بعدی را ببینید.

بهبود ممیزی SEO با ارتباطات بهتر

بارتوز می گوید که کلید ارائه ممیزی های سئو بهتر، برقراری ارتباط دقیق تر با ذینفعان و توسعه دهندگان است.

“معمولاً ما با ذینفعان شروع می کنیم … ما با سهامداران صحبت می کنیم، قبل از ایجاد هر گونه پیشنهاد یا هر چیزی، تماسی برقرار می کنیم. ما تماس می گیریم و در مورد اینکه KPI چیست، مشکل چیست، چه چالش هایی وجود دارد، صحبت می کنیم، حتی چرا این کار را انجام می دهیم.

چرا این موضوع اینقدر مهم است؟ چرا می خواهید آن را درست کنید؟ زیرا اگر ترافیک تنها معیار باشد، ما همچنان با آنها کار خواهیم کرد، اما می دانیم که چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد. بنابراین ما با آن شروع می کنیم.»

شروع فرآیند حسابرسی با تعیین اهداف ذینفعان می تواند به شما کمک کند تا از انجام ممیزی های سئو بی فایده جلوگیری کنید، مانند مواردی که Splitt در بخش بالا مورد بحث قرار گرفت.

Bartosz می گوید که تیم او تنها پس از درک اهداف مشتری به وب سایت آنها نگاه می کند.

“سپس، پس از تماس، ما به وب سایت آنها نگاه می کنیم و یک بیانیه کار ایجاد می کنیم. بنابراین ما به آنها می گوییم – خوب این کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم. این لیستی از مشکلاتی است که ما با وب سایت شما می بینیم، به این ترتیب می خواهیم آن را برطرف کنیم.

اولویت بندی کنید، بنابراین در ماه اول ما همه وحشتناک ترین جنبه ها را حل می کنیم، مانند 404s داخلی یا، نمی دانم، 10 ثانیه برای بارگذاری صفحه، هر چه باشد.

و با این کار بسیار شفاف است زیرا به آنها می گوییم که این پروژه چهار ماه طول می کشد، ما با تیم توسعه دهنده شما وارد یک PM (مدیر پروژه) مانند Jira یا Trello خواهیم شد، و ما آن را انجام خواهیم داد. “

این فرآیند نه تنها منجر به ممیزی های بهتر می شود – اگر به اهداف تعیین شده در جلسه اولیه دست یابید، اثبات بازگشت سرمایه سئو آسان تر خواهد شد.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهبود ممیزی SEO، ویدیوی کامل گوگل را در زیر ببینید:


تصویر ویژه: اسکرین شات از YouTube.com/GoogleSearchCentral، دسامبر 2021.