گوگل در حال ایجاد یک تغییر عمده در تبلیغات خدمات محلی است

کسب و کارها به زودی به نمایه کسب و کار Google (GBP) برای ادامه اجرای تبلیغات خدمات محلی (LSA) و نمایش نظرات مشتریان نیاز خواهند داشت.

این تغییر ادغام LSA و GBP را تشدید می‌کند و Google نمایه کسب‌وکار را به عنوان «منبع حقیقت» برای تبلیغات قرار می‌دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. LSA ها ابزاری کلیدی برای کسب و کارهایی هستند که به دنبال جذب ترافیک جستجوی محلی هستند. بدون GBP تأیید شده و دقیق، تبلیغات شما ممکن است متوقف شود، که به طور بالقوه باعث ایجاد اختلال در تلاش‌های جذب مشتری و ایجاد سرنخ می‌شود. ادغام بررسی ها در GBP همچنین تاکید جدیدی بر مدیریت صحیح پروفایل ها برای حفظ اعتبار و دیده شدن در نتایج جستجو می دهد.

جزئیات کلیدی.

  • مهلت: تا 21 نوامبر، کسب و کارها برای اجرای تبلیغات خدمات محلی باید نمایه کسب و کار Google داشته باشند.
  • اطلاعات تایید شده: نام و آدرس روی GBP باید با LSA مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، تبلیغات متوقف خواهد شد. GBP های تایید نشده یا تعلیق شده نیز منجر به توقف تبلیغات می شود.
  • تلفیق نظرات: با حرکت رو به جلو، نظرات مشتریان برای LSA از طریق GBP مدیریت می شود. تا اوایل سال 2025، همه بررسی ها در LSA و GBP ظاهر می شوند.

چیزی که آنها می گویند. بن فیشر این اخطار را مشاهده کرد و هشداری را که در X دریافت کرد به اشتراک گذاشت. او گفت:

  • «نمایه کسب و کار Google شما اکنون منبع حقیقت برای LSA است. اگر GBP متصل به LSA نباشد، تبلیغات LSA متوقف می‌شود.»
Google Lsa Gbp News Doc 1728498884گوگل در حال ایجاد یک تغییر عمده در تبلیغات خدمات محلی است

تصویر بزرگ: این تغییر نحوه مدیریت بازبینی‌ها و تبلیغات کسب‌وکارها را ساده می‌کند، اما می‌تواند برای شرکت‌هایی که GBP خود را به طور کامل با LSA خود هماهنگ نکرده‌اند، اختلال ایجاد کند.

بعدش چیه: کسب‌وکارها باید اطمینان حاصل کنند که GBP آنها تأیید شده، دقیق است و به آگهی‌های خدمات محلی آنها در مهلت نوامبر مرتبط است تا از هرگونه اختلال کمپین تبلیغاتی جلوگیری شود.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link