ایالات متحده آمریکا علیه Google LLC.، پرونده دادگاه، بازیابی شده در 30 آوریل 2024، بخشی از مجموعه PDF حقوقی HackerNoon است. در اینجا می توانید به هر بخشی از این پرونده بروید. این قسمت 18 از 37 است.
ج. گوگل در بازار تبلیغات متنی ایالات متحده قدرت انحصاری دارد
1. گوگل سهم بازار بالا و بادوام در بازار تبلیغات متنی دارد
602. در سال 2020، سهم بازار تبلیغات متنی گوگل 88 درصد بود. Tr. 4777:21–4778:15 (Whinston (Pls. Expert)) (توضیح UPXD102 در 62).
603. سهم بازار تبلیغات متنی گوگل بادوام بوده است. بین سالهای 2016 تا 2020، سهم گوگل به طور مداوم از 80 درصد فراتر رفت. Tr. 4777:21–4778:15 (Whinston (Pls. Expert)) (توضیح UPXD102 در 62).
604. اکثر درآمد گوگل از تبلیغات جستجو، بالای 578 ¶، و اکثریت قریب به اتفاق درآمد تبلیغات جستجو از فروش تبلیغات متنی به دست می آید. Tr. 1180:25-1181:6، 1181:11-13 (Dischler (Google)) (80٪ از تبلیغات جستجوی فروخته شده توسط Google تبلیغات متنی بود). شناسه 1476:25–1477:5 (اکثر درآمد گوگل از تبلیغات متنی حاصل می شود). Tr. 4133:3–9 (Juda (Google)) (تبلیغات متنی «اکثریت عمده» درآمد تبلیغات جستجوی Google) (اشاره به ارقام ویرایش شده در UPX0467 در -331).
2. تبلیغات متنی در گوگل برای همه شرکتها “باید” هستند زیرا نمیتوانند به مقیاس مشابهی از جستجوها در جاهای دیگر برسند.
605. مانند تبلیغات جستجو، تبلیغات متنی برای …