گوگل داده های ساختاریافته بازرگانان سازمان را شفاف می کند

گوگل بی سر و صدا اسناد داده های ساختار یافته سازمان خود را به روز کرد تا در پاسخ به بازخورد در مورد ابهام در نسخه قبلی، دو نکته در مورد بازگشت بازرگانان روشن شود.

داده های ساختاریافته سازمان و بازده بازرگانان

Google اخیراً داده‌های سازمانی خود را گسترش داده است به طوری که اکنون می‌تواند یک خط‌مشی بازگشت تاجر را در خود جای دهد. این تغییر پشتیبانی از افزودن خط مشی بازگشت بازرگان در سراسر سایت را اضافه کرد.

دلیل اصلی اضافه کردن این پشتیبانی:

«افزودن پشتیبانی برای سیاست‌های بازگشت در سطح سازمان

چه: اسناد اضافه شده در مورد نحوه تعیین یک سیاست بازگشت کلی برای یک سازمان به عنوان یک کل.

چرا: این کار تعریف و حفظ سیاست‌های بازگشت عمومی برای کل سایت را آسان‌تر می‌کند.

با این حال، این تغییر در مورد اینکه چه اتفاقی می افتد اگر یک سایت یک خط مشی بازگشت در سراسر سایت داشته باشد، اما همچنین یک خط مشی متفاوت برای محصولات جداگانه داشته باشد، بی پاسخ ماند.

این توضیح برای سناریوی خاصی اعمال می شود که یک سایت هم از یک خط مشی بازگشت سراسری سایت در داده های ساختاری خود و هم از یک سیاست دیگر برای محصولات خاص استفاده می کند.

چه چیزی اولویت دارد؟

چه اتفاقی می‌افتد اگر یک تاجر هم از داده‌های ساختاری بازگشت محصول استفاده کند؟ اسناد جدید گوگل بیان می‌کند که گوگل خط‌مشی بازگشت محصول در سراسر سایت را نادیده می‌گیرد و به نفع یک خط‌مشی دقیق‌تر در سطح محصول در داده‌های ساختاریافته است.

در این توضیح آمده است:

“اگر شما انتخاب کنید که نشانه گذاری خط مشی بازگشت کالا در سطح سازمان و سطح محصول را ارائه دهید، Google به طور پیش فرض نشانه گذاری خط مشی بازگشت در سطح محصول را انتخاب می کند.”

تغییر در جای دیگری منعکس شد

Google همچنین اسناد را به‌روزرسانی کرد تا سناریوی استفاده از دو سطح از خط‌مشی‌های بازگشت بازرگان را در بخش دیگری منعکس کند که درباره اولویت داده‌های ساختاریافته یا داده‌های فید تاجر بحث می‌کند. هیچ تغییری در خط‌مشی ایجاد نشده است، داده‌های مرکز تجاری همچنان اولویت دارند.

اینم مستندات قدیمی:

«اگر استفاده از نشانه‌گذاری و تنظیمات را در Merchant Center انتخاب کنید، Google فقط از اطلاعات ارائه‌شده در Merchant Center برای محصولات ارائه‌شده در فیدهای محصول Merchant Center شما، از جمله فیدهای خودکار، استفاده می‌کند.»

این همان بخش است اما با عبارت اضافی به روز شده است:

«اگر انتخاب کنید از نشانه‌گذاری (چه در سطح سازمان، چه در سطح محصول، یا هر دو) و تنظیمات در Merchant Center استفاده کنید، Google فقط از اطلاعات ارائه‌شده در Merchant Center برای محصولات ارسال‌شده در فیدهای محصول Merchant Center شما استفاده می‌کند. از جمله فیدهای خودکار.»

اسناد داده های ساختار یافته سازمان به روز شده را بخوانید:

داده های ساختاری سازمان (سازمان) – MerchantReturnPolicy

تصویر ویژه توسط Shutterstock/sutlafk

Source link