گوگل خط مشی مطابقت مشتری خود را به روز می کند

گوگل روز گذشته به‌روزرسانی خط‌مشی مطابقت مشتری خود را برای تبلیغ‌کنندگان ارسال کرد که از ژانویه 2025 اجرایی شد.

Customer Match به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد از داده‌های شخص اول خود برای دسترسی به افراد در انواع مختلف کمپین استفاده کنند، و آن را به یکی از با ارزش‌ترین ویژگی‌های موجود برای برندها تبدیل می‌کند.

تغییر خط مشی جدید استانداردهای جدیدی را معرفی می کند که برای محافظت از تجربه کاربر طراحی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرسانی و نحوه آماده شدن تبلیغ‌کنندگان برای تغییر، ادامه مطلب را بخوانید.

به‌روزرسانی خط‌مشی مطابقت مشتری

گوگل در ایمیل خود اعلام کرد که تبلیغاتی که از Customer Match سوء استفاده می کنند ممکن است دسترسی آنها سلب شود.

گوگل خط مشی مطابقت مشتری خود را به روز می کند

آنها مواردی مانند:

  • داشتن پتانسیل آسیب رساندن به کاربران
  • ایجاد یک تجربه کاربری ضعیف

اگر تبلیغ‌کنندگان بارها این موارد را نقض کنند، می‌تواند منجر به تعلیق حساب شود.

با این حال، Google تکرار کرد که تعلیق حساب به دلیل نقض خط‌مشی‌های مطابقت مشتری فوراً انجام نخواهد شد.

تبلیغ‌کنندگان حداقل هفت روز قبل از هر نوع تعلیق حساب Google Ads هشداری دریافت می‌کنند.

در ایمیل کوتاهی که به مدیران حساب Google Ads ارسال شده بود، آنها همچنین نحوه جمع‌آوری بازخورد برای بررسی نقض خط‌مشی مطابقت مشتری را مشخص کردند:

  • بازخورد کاربر: تبلیغ‌کنندگان باید از Google انتظار داشته باشند که بازخورد کاربران را بررسی کند، به‌ویژه اگر تبلیغات آنها تعاملات منفی یا نگرانی‌های گزارش‌شده را دریافت کند.
  • شیوع یا شدت سوء استفاده: تبلیغاتی که توهین‌آمیز یا گمراه‌کننده تلقی می‌شوند می‌توانند به محدودیت‌های مطابقت مشتری منجر شوند.
  • نقض مکرر خط مشی مطابقت مشتری: نقض مداوم این خط‌مشی زمینه‌ای برای تعلیق حساب خواهد بود.

این به روز رسانی قرار است از 13 ژانویه 2025 اجرایی شود.

این برای تبلیغ کنندگان به چه معناست

اگر تبلیغ‌کننده‌ای هستید که از «تطابق مشتری» برای کمپین‌های «خرید Google» استفاده می‌کنید، اکنون زمان خوبی است تا نحوه جمع‌آوری داده‌های کاربر را دوباره مرور کنید.

در زیر چند مثال برای اطمینان از جمع‌آوری داده‌های کاربر در خط مشی انطباق آورده شده است:

  • اطمینان حاصل کنید که قبل از جمع آوری آدرس ایمیل کاربر (یا هر نوع داده دیگری) رضایت کاربر را دریافت کرده اید.
  • تنظیمات هدف گیری خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید افراد زیر 18 سال را هدف قرار نمی دهید
  • تبلیغات خود را بیش از حد شخصی نکنید و بر بازخورد کاربران نظارت کنید
  • به تیم خود آموزش دهید تا مطمئن شوید همه افرادی که در مدیریت کمپین های تبلیغاتی گوگل دخیل هستند این تغییرات را درک می کنند.

ناوا هاپکینز از Optmyzr دیدگاه خود را در مورد خط مشی مطابقت مشتری ارائه کرد و اظهار داشت:

این ایمیل به تازگی برای تبلیغ‌کنندگان ارسال شد و به ما اطلاع داد که مطابقت مشتری یک امتیاز است، نه یک حق.

این یک یادآوری عالی است که این سیاست‌های Google برای کمک به ما در کسب اثربخشی در تبلیغات است. اما اگر برندها در حال سوء استفاده از سیاست ها به هر طریقی دستگیر شوند، می توان آن را در هر زمانی از بین برد.

تغییر خط‌مشی آتی استانداردهای جدیدی را معرفی می‌کند که برای محافظت از تجربه کاربر طراحی شده‌اند، که Google همچنان بر آن به عنوان اولویت در سراسر پلتفرم‌های خود تاکید می‌کند.

با تمرکز بر ارتباط، کیفیت و انطباق، مارک‌ها می‌توانند بدون وقفه از مطابقت مشتری استفاده کنند.

Source link