گوگل خط مشی محصولات مالی را برای تبلیغات کریپتو به روز می کند

گوگل خط‌مشی‌های مربوط به ارزهای دیجیتال و محصولات مرتبط خود را در این ماه به‌روزرسانی می‌کند و قوانین مربوط به تبلیغات خدمات مرتبط با رمزنگاری در بریتانیا را اصلاح می‌کند.

همانطور که صنعت کریپتو رشد می کند، قوانین تبلیغات شفاف تر با هدف محافظت از مصرف کنندگان و اطمینان از انطباق با مقررات محلی، ایجاد یک محیط شفاف تر است.

چه چیزی در حال تغییر است:

  • از 15 ژانویه، تبلیغ‌کنندگانی که صرافی‌های ارزهای دیجیتال را با هدف بریتانیا ارائه می‌کنند، باید شرایط خاصی را رعایت کرده و از Google گواهی دریافت کنند.
  • تبلیغات برای مبادلات ارزهای دیجیتال و کیف پول تنها در صورتی مجاز خواهد بود که تبلیغ کننده در سازمان رفتار مالی بریتانیا (FCA) ثبت شده باشد.
  • تبلیغات کیف پول سخت افزاری مجاز است، اما آنها باید به شدت خدمات ذخیره سازی را بدون درگیر شدن در تجارت، فروش یا مبادله دارایی ارائه دهند.

الزامات صدور گواهینامه:

  • تبلیغ‌کنندگان باید از همه الزامات قانونی محلی پیروی کنند و گواهی Google را برای تبلیغ محصولات خود ایمن کنند.
  • عدم رعایت این قوانین ممکن است منجر به عدم تایید آگهی یا تعلیق حساب شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. کسب‌وکارهای رمزنگاری که بریتانیا را هدف قرار می‌دهند، اکنون می‌توانند از طریق Google Ads به مخاطبان دسترسی پیدا کنند، مشروط بر اینکه از مقررات FCA و فرآیند صدور گواهینامه Google پیروی کنند.

این به‌روزرسانی فرصت‌هایی را برای شرکت‌های رمزنگاری تنظیم‌شده باز می‌کند و در عین حال از حمایت از مصرف‌کننده از طریق تبلیغ‌کنندگان بررسی‌شده اطمینان می‌دهد.

بعدش چیه:

  • به‌روزرسانی خط‌مشی Google در سطح جهانی برای همه تبلیغ‌کنندگانی که محصولات مالی را با هدف بریتانیا ارائه می‌کنند اعمال خواهد شد.
  • به تبلیغ‌کنندگان توصیه می‌شود برای جلوگیری از اختلال، پیش از 15 ژانویه گواهینامه را بررسی و پیگیری کنند.

خط پایین. خط‌مشی به‌روزشده Google نشان‌دهنده تعهد آن به همسویی با مقررات مالی، ایجاد اکوسیستم امن‌تر برای تبلیغات کریپتو و در عین حال حمایت از کسب‌وکارهای سازگار است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land، او بنیانگذار رویداد شبکه PPC است – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link