گوگل در اواخر سال جاری کلمات کلیدی منفی در سطح کمپین را در Performance Max (PMax) راه اندازی خواهد کرد. این به برندها کمک می کند تا هدف گذاری تبلیغات را در جستجو بهتر تنظیم کنند.
علاوه بر این، کمپینهای Demand Gen در حال مناقصه همهکاناله و افزایش انعطافپذیری هستند.
چرا ما اهمیت می دهیم. بالاخره رسید! بهجای اینکه مجبور باشید یک فرم را مرور کنید یا از مدیر حساب Google خود بپرسید، کنترل بیشتری بر حذف کلمات کلیدی منفی و نحوه نمایش تبلیغات خود خواهید داشت و از همسویی بهتر با برند و ترجیحات مخاطبان اطمینان حاصل میکنید.
تازه چه خبر
- کلمات کلیدی منفی در PMax. قدرت پالایش هدف گذاری تبلیغات با حذف عبارت های جستجوی خاص در سطوح کمپین در دستان شما خواهد بود. این پیش از پایان سال 2024 عرضه خواهد شد.
- مناقصه Omnichannel در کمپینهای Demand Gen. این به شما امکان می دهد هم برای تبدیل آنلاین و هم در فروشگاه بهینه سازی کنید. این به زودی از نسخه بتا خارج می شود.
- کمپین های تقاضای نسل در Display & Video 360 پشتیبانی خواهند شد. این باعث افزایش انعطاف پذیری برای گردش کار خرید رسانه می شود. این در ماه اکتبر می آید.
خط پایین. گوگل ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به تبلیغکنندگان میدهد که برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه طراحی شدهاند و در عین حال کنترل و امنیت بیشتری را در مدیریت کمپین ارائه میدهند. آیا این می تواند اولین مرحله باشد که گوگل به تبلیغ کنندگان کنترل بیشتری در زمینه های دیگر می دهد؟
جدید در زمین موتورهای جستجو