گوگل حذف کلمات کلیدی منفی را به Performance Max می آورد

گوگل در اواخر سال جاری کلمات کلیدی منفی در سطح کمپین را در Performance Max (PMax) راه اندازی خواهد کرد. این به برندها کمک می کند تا هدف گذاری تبلیغات را در جستجو بهتر تنظیم کنند.

علاوه بر این، کمپین‌های Demand Gen در حال مناقصه همه‌کاناله و افزایش انعطاف‌پذیری هستند.

چرا ما اهمیت می دهیم. بالاخره رسید! به‌جای اینکه مجبور باشید یک فرم را مرور کنید یا از مدیر حساب Google خود بپرسید، کنترل بیشتری بر حذف کلمات کلیدی منفی و نحوه نمایش تبلیغات خود خواهید داشت و از همسویی بهتر با برند و ترجیحات مخاطبان اطمینان حاصل می‌کنید.

تازه چه خبر

  • کلمات کلیدی منفی در PMax. قدرت پالایش هدف گذاری تبلیغات با حذف عبارت های جستجوی خاص در سطوح کمپین در دستان شما خواهد بود. این پیش از پایان سال 2024 عرضه خواهد شد.
  • مناقصه Omnichannel در کمپین‌های Demand Gen. این به شما امکان می دهد هم برای تبدیل آنلاین و هم در فروشگاه بهینه سازی کنید. این به زودی از نسخه بتا خارج می شود.
  • کمپین های تقاضای نسل در Display & Video 360 پشتیبانی خواهند شد. این باعث افزایش انعطاف پذیری برای گردش کار خرید رسانه می شود. این در ماه اکتبر می آید.

خط پایین. گوگل ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به تبلیغ‌کنندگان می‌دهد که برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه طراحی شده‌اند و در عین حال کنترل و امنیت بیشتری را در مدیریت کمپین ارائه می‌دهند. آیا این می تواند اولین مرحله باشد که گوگل به تبلیغ کنندگان کنترل بیشتری در زمینه های دیگر می دهد؟


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link