گوگل توضیح می دهد که چرا سایت ها باید داده های ساخت یافته را ترکیب کنند

Lizzi Sassman از گوگل در جلسه ساعات کاری دفتر سئو گوگل به سوالی در مورد اینکه آیا ترکیب انواع داده های ساختاریافته مختلف اشکالی ندارد، پاسخ داد.

پاسخ به یک نکته مهم در مورد نحوه تفسیر گوگل داده های ساختاریافته و اینکه آیا ترکیب داده های ساختار یافته بهتر است یا دو جداسازی آنها را روشن می کند.

ترکیب چند داده ساختاریافته نامیده می شود لانه سازی.

Nesting چیست؟

داده های ساختاریافته اساساً در مورد انواع داده های سطح بالا (موسوم به Types) و ویژگی های آن نوع ها (موسوم به Properties) هستند.

این شبیه به HTML است که در آن بلوک‌های اصلی HTML یک صفحه وب، عناصر نامیده می‌شوند و هر عنصر دارای ویژگی‌هایی است که آنها را تغییر می‌دهد که «ویژگی‌ها» نامیده می‌شوند.

HTML یک صفحه وب با بیان اینکه یک صفحه وب HTML مانند این است شروع می شود:


به طور مشابه، یک اسکریپت داده های ساخت یافته با گفتن اینکه داده های ساختار یافته اصلی برای صفحه وب چیست آغاز می شود.

یک داده ساختاریافته دستور غذا در یک صفحه وب که در مورد یک دستور غذا است به صورت زیر است:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور