گوگل تعریف محتوای با کیفیت ارائه می دهد

در یک پاتوق ساعات اداری در سئو گوگل ، جان مولر ، گوگل ، تعریف وسیع تری از معنای کیفیت محتوا ارائه کرد. تعریف او در مورد معنای داشتن محتوای باکیفیت گسترش می‌یابد و می‌تواند به ناشرانی که با مشکلات کیفیت محتوا مواجه هستند کمک کند.

به طور کلی ، وقتی صنعت SEO بر کیفیت محتوا تمرکز می کند ، اغلب بر بهبود موارد مرتبط با EAT ، تخصص ، اعتبار و قابلیت اطمینان تمرکز می کنند.

تعریف کیفیت محتوا که مولر به اشتراک گذاشت شامل EAT است و حتی فراتر از آن است.

چرا کیفیت محتوا مهم است

کیفیت محتوا می تواند بر رتبه بندی سایت تاثیر مثبت و منفی بگذارد. حتی می تواند باعث شود گوگل به سایتی اعتماد نکند و نتایج غنی از وب سایت را نمایش ندهد.

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

طی سالها صنعت SEO بر سیگنالهای نویسنده ، میزان تبلیغات در صفحه و متن خود محتوا تمرکز کرده است.

اما آنچه مولر در مورد کیفیت محتوا گفت این سیگنال ها را در بر می گیرد و حتی بیشتر گسترش می یابد.

سوال در مورد محتوای با کیفیت و SEO

س askedالی که در Google Hangout مطرح شد در زمینه اهمیت نسبی SEO فنی در مقابل کیفیت محتوا بود.

در اینجا این سال مطرح می شود:

می‌دانم که قبلاً گفته شده بود که ایجاد بهبودهای فنی برای سئو اهمیت کمتری نسبت به محتوای با کیفیت دارد.

مولر خواندن این سوال را متوقف کرد تا در مورد اهمیت SEO فنی صحبت کند و سپس به معنای محتوای با کیفیت واقعاً پرداخت.

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

گوگل محتوای با کیفیت را اینگونه تعریف می کند

جان مولر به موضوع محتوای با کیفیت پرداخت تا توضیح دهد که محتوای آن چیزی بیش از متن است.

مولر توضیح داد:

“وقتی صحبت از کیفیت محتوا می شود ، منظور ما فقط متن مقاله های شما نیست.

این واقعا کیفیت وب سایت کلی شما است.

و این شامل همه چیز از چیدمان تا طراحی است.

مانند نحوه ارائه مطالب در صفحات خود ، نحوه ادغام تصاویر ، نحوه کار با سرعت ، و همه آن عواملی که در آنجا نقش دارند. “

گوگل سالهاست می گوید که تصاویر مهم و صفحات توسعه دهندگان در مورد بهینه سازی تصاویر و نحوه استفاده صحیح از آنها برای SEO است.

بسیاری از افراد در صنعت SEO اهمیت سرعت صفحه را نادیده گرفته اند ، اما مولر می گوید سرعت صفحه به نحوه مشاهده گوگل به کیفیت محتوا کمک می کند.

مهمتر از همه ، او اشاره می کند که چگونه همه مطالب در صفحه نمایش داده می شود ، بر نحوه مشاهده Google از کیفیت محتوا نیز تأثیر می گذارد.

این یک معامله بزرگ است، زیرا تعریف معنای محتوای با کیفیت بالا را گسترش می دهد.

مولر توضیحات خود را ادامه داد:

“بنابراین اینطور نیست که ما صرفاً به متن مقاله نگاه کنیم و از سایر موارد اطراف آن چشم پوشی کنیم و بگوییم ، این متن با کیفیت بالا است.

ما واقعاً می خواهیم به طور کلی به وب سایت نگاه کنیم.”

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

تعریف محتوای با کیفیت دامنه وسیعی دارد

تعریف مولر از محتوای با کیفیت بسیار گسترده تر از آن چیزی است که معمولاً درک می شود.

جستجو در گوگل یا بینگ با استفاده از عبارت جستجو شده “محتوای با کیفیت چیست؟” بسیاری از وب‌سایت‌ها را نشان می‌دهد که به این سؤال پاسخ می‌دهند و می‌گویند همه چیز مربوط به متن است.

اما ظاهراً به گفته گوگل ، محتوای با کیفیت بسیار بیشتر از متن است. این شامل تصاویر ، طرح بندی ، نحوه ارائه همه چیز ، سرعت صفحه و سایر عوامل است که برخی از آنها به تجربه کاربر و نحوه ارائه اطلاعات به بازدیدکنندگان سایت مربوط می شود.

نقل قول

کیفیت محتوا بیش از متن است: چیدمان ، طراحی ، تصاویر

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

در دقیقه 23:12 مارک تماشا کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=rTcLkRkfkPs