گوگل تبلیغ کنندگان را تشویق کرد تا نوجوانان را در یوتیوب هدف قرار دهند

ظاهراً نمایندگان فروش Google به تبلیغ‌کنندگان توصیه می‌کنند که کاربران نوجوان را در یوتیوب هدف قرار دهند، که ظاهراً نقض خط‌مشی‌های خود این پلتفرم است که هدف قرار دادن خردسالان را ممنوع می‌کند.

جزئیات کلیدی:

  • گزارش شده است که نمایندگان گوگل به چندین خریداران تبلیغاتی گفته اند که دسته «ناشناخته» کاربران یوتیوب را که احتمالاً شامل نوجوانان نیز می شود، هدف قرار دهند.
  • این فعالیت فراتر از توافق قبلی گزارش شده بین Google و Meta برای هدف قرار دادن افراد 13 تا 17 ساله در YouTube است.
  • گوگل در سال 2021 اعلام کرد که دیگر به تبلیغ کنندگان اجازه نمی دهد تا کاربران زیر 18 سال را بر اساس سن، جنسیت یا علایق مورد هدف قرار دهند.
  • با این حال، دسته کاربری “ناشناخته”، که در آن اطلاعات جمعیتی برای گوگل شناخته شده نیست، به عنوان راهی برای دسترسی بالقوه به کاربران نوجوان ارائه شده است.
  • یکی از خریداران آگهی گفت که یکی از نمایندگان گوگل پیشنهاد کرده است که افراد بالای 16 سال را با «درآمد قابل تصرف» مجدداً با استفاده از دسته ناشناخته هدف قرار دهند.
  • خریدار دیگری گفت که یک برند سرگرمی بزرگ در نهایت گوگل را متقاعد کرد تا علی رغم سیاست های پلتفرم، به آنها اجازه دهد داده های شخص اول خود را در مورد نوجوانان برای هدف قرار دادن در YouTube آپلود کنند.

اجرای ناکافی این افشاگری نگرانی‌های جدی در مورد اجرای سیاست‌های Google در مورد منع هدف قرار دادن افراد زیر سن قانونی ایجاد می‌کند، به‌ویژه که قوانینی مانند قانون به‌روزرسانی شده حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان با هدف محدود کردن بیشتر تبلیغات آنلاین برای نوجوانان است.

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که وسوسه دسترسی به مخاطبان نوجوانی که به سختی قابل دسترسی هستند ممکن است قوی باشد، تبلیغ‌کنندگان باید در مورد هر گونه تاکتیکی که خط‌مشی‌های Google را نادیده می‌گیرد یا خردسالان را در معرض خطر قرار می‌دهد محتاط باشند. خطرات بالقوه، از جمله پیامدهای قانونی، بسیار بیشتر از هر گونه سود تبلیغاتی کوتاه مدت است.

پاسخ گوگل یکی از سخنگویان گوگل گفت که این شرکت “اکیداً شخصی سازی تبلیغات برای افراد زیر 18 سال را ممنوع می کند” و برای تقویت این موضوع با نمایندگان فروش اقدام خواهد کرد. با این حال، مثال‌های ارائه‌شده توسط خریداران آگهی نشان می‌دهد که شرکت به‌طور مؤثری از این عمل جلوگیری نکرده است.

تصویر بزرگ. این حادثه بر تنش مداوم بین خواسته‌های مبتنی بر داده‌های تبلیغ‌کنندگان و نیاز به محافظت از کاربران جوان اینترنت در برابر شیوه‌های تبلیغاتی بالقوه مضر یا استثمارگرانه تأکید می‌کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link