گوگل تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای خریدهای پیچیده آزمایش می کند

گوگل در حال آزمایش یک تجربه تبلیغاتی جدید در جستجو است که هدف آن هدایت مصرف کنندگان در تصمیم گیری های پیچیده خرید با استفاده از کمک هوش مصنوعی است.

تصویر بزرگ. این آزمایش به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل می‌تواند تبلیغات را برای ارائه توصیه‌ها و توصیه‌های متناسب‌تر بر اساس نیازها و زمینه‌های خاص کاربر افزایش دهد.

پیشنهادات تبلیغات جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی

چرا ما اهمیت می دهیم. با این به‌روزرسانی، تبلیغ‌کنندگان کلیکا با تبدیل بالاتری به سایت خود دریافت خواهند کرد. اگرچه برندها باید مراقب حجم ترافیک باشند که به احتمال زیاد با افزایش تجربه در SERP کاهش می یابد.

چگونه کار می کند. اگر کاربر چیزی مانند «ذخیره‌سازی کوتاه‌مدت» را جستجو کند و روی تبلیغی از یک مکان ذخیره‌سازی کلیک کند، ممکن است تجربه هدایت‌شده با هوش مصنوعی برای تعیین نیازهای ذخیره‌سازی خود به او نشان داده شود.

  • کاربران می توانند جزئیاتی مانند عکس اقلامی که باید ذخیره کنند و بودجه خود را به اشتراک بگذارند.
  • سپس هوش مصنوعی گوگل این اطلاعات را تجزیه و تحلیل می کند تا یک واحد ذخیره سازی با اندازه مناسب را توصیه کند و مواد بسته بندی را پیشنهاد کند.
  • این تجربه برای تکمیل خرید به وب‌سایت تبلیغ‌کننده پیوند می‌خورد.

بعدش چی تبلیغات واحد ذخیره سازی در حال حاضر فقط یک مورد آزمایش اولیه است. در صورتی که هوش مصنوعی برای هدایت خریدهای با احتیاط مفید باشد، عرضه گسترده‌تر به سایر بخش‌های عمودی مانند سفر، خدمات مالی و مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند دنبال شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link