گوگل تبلیغات خرید همه جانبه و مبتنی بر هوش مصنوعی را منتشر می کند

یک تجربه تبلیغاتی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی با هدف افزایش اعتماد مصرف‌کننده برای خرید آنلاین و کمک به تصمیم‌گیری‌های پیچیده خرید، امروز در Google Marketing Live 2024 رونمایی شد.

چه خبر. انواع تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی برای تجربه ای فراگیر:

  • استتبلیغات جستجوی مبتنی بر ویدیو: اکنون خرده فروشان می توانند ویدئوهای کوتاه محصول را در تبلیغات خود ادغام کنند. اینها می توانند توسط برند ایجاد شوند یا از تأثیرگذاران تهیه شوند. خریداران در «جستجو» می‌توانند با این ویدیوها تعامل داشته باشند، پیشنهادهای طراحی را مشاهده کنند و محصولات مرتبط را با یک کلیک کاوش کنند. در زیر ویدیوها، خلاصه‌های هوش مصنوعی جزئیات کلیدی محصول را برجسته می‌کند و به تصمیم‌گیری آگاهانه خرید کمک می‌کند.
تبلیغات خرید نکات برجسته ویدیوی محصولتبلیغات خرید نکات برجسته ویدیوی محصول
  • توسعه آزمایشی مجازی: با تکیه بر موفقیت فناوری آزمایش مجازی (VTO) سال گذشته، که نرخ کلیک را افزایش داد و بازدیدهای با کیفیت بالا را تا 60 درصد افزایش داد، اکنون گوگل VTO را برای تبلیغات پوشاک راه اندازی می کند. خریداران می توانند ببینند که تاپ های مردانه و زنانه چگونه با تیپ های مختلف بدن مطابقت دارند و اعتماد به نفس خرید را افزایش می دهند.
تبلیغات خرید مجازی را امتحان کنیدتبلیغات خرید مجازی را امتحان کنید
  • چرخش کفش سه بعدی: با استفاده از فناوری پیشرفته سه بعدی، گوگل اکنون نماهای 360 درجه ای از کفش ها را از مجموعه ای از تصاویر ارائه شده توسط بازرگانان ایجاد می کند. این ویژگی، که نمونه‌ای از نسخه نمایشی با کفش‌های آدیداس است، نوید یک تجربه اکتشافی همهجانبه را به خریداران از همان آگهی می‌دهد.
تبلیغات خرید چرخش سه بعدیتبلیغات خرید چرخش سه بعدی

آنچه گوگل می گوید. به گفته گوگل:

  • هوش مصنوعی مولد می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا پیشنهادات خود را بهتر منتقل کنند و اعتماد مشتریان را درست از طریق آگهی القا کند.»

چرا ما اهمیت می دهیم. حتی با وجود دارایی‌های خلاقانه قوی، مصرف‌کنندگان معمولاً در خرید بلیط‌های بزرگ به صورت آنلاین و بدون تعامل فیزیکی اعتماد ندارند. این انواع خلاقانه به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا حس بهتری از محصول فروخته شده دریافت کنند که منجر به افزایش فروش می شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link