گوگل به بازرگانان پروفایل های برند جدید، ابزارهای برندسازی هوش مصنوعی می دهد

گوگل امروز در Google Marketing Live 2024 اعلام کرد که ویژگی‌های خرید جدید با هدف کمک به بازرگانان برای نمایش بهتر مارک‌های خود و ایجاد محتوای بصری با استفاده از فناوری هوش مصنوعی اکنون در دسترس هستند.

تصویر بزرگ. بیش از 40 درصد از جستجوهای خرید گوگل به برندها یا خرده فروشان خاصی اشاره می کنند، به ازای داده های داخلی Google، سیگنال خریداران به شدت به شهرت و تصاویر برند در هنگام خرید متکی هستند.

چرا ما اهمیت می دهیم. با گسترش استفاده از هوش مصنوعی، تمایز برندینگ اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. تبلیغ کنندگان از داشتن ابزارهای خاص برای متمایز کردن خود از رقبا از طریق برندهایشان خوشحال خواهند شد.

پروفایل های برند جدید

  • Google «نمایه‌های برند» بصری را در «جستجو» راه‌اندازی می‌کند تا اطلاعات کلیدی تاجر را در یک مکان برجسته کند.
  • نمایه‌ها دارای تصاویر برند، ویدیوها، نظرات مشتریان، معاملات، تبلیغات و خط‌مشی‌های ارسال هستند که از Google Merchant Center و داده‌های نمودار خرید Google استخراج شده‌اند.
  • تبلیغات در کنار نمایه‌های برند جدید ظاهر می‌شوند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


ابزارهای محتوای هوش مصنوعی ارتقا یافتند

  • ابزار استودیوی محصول مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل که به تولید تصاویر و ویدیوهای محصول برای بازرگانان کمک می‌کند، در حال دریافت ویژگی‌های تراز برند جدید است.
  • بازرگانان اکنون می توانند تصاویر مرجع را بارگذاری کنند تا اطمینان حاصل کنند که تصاویر تولید شده با زیبایی و سبک برندشان مطابقت دارد.
    • برای مثال، یک برند پوشاک می‌تواند با ترکیب عکس‌های واقعی محصول با صحنه‌های سبک زندگی، تصاویر کمپین تازه‌ای ایجاد کند.
  • نسل جدید ویدیو از تنها یک عکس محصول نیز اضافه می شود.
تراز برند استودیو محصول

عرضه. نمایه‌های نام تجاری جدید در جستجو در ماه‌های آینده منتشر خواهند شد، در حالی که ارتقاء استودیوی محصول اکنون در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا راه‌اندازی می‌شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link