گوگل به‌روزرسانی خط‌مشی مسکن‌های مخدر را متوقف کرد

Google به‌طور نامحدود به‌روزرسانی خط‌مشی مراقبت‌های بهداشتی و دارویی برنامه‌ریزی‌شده خود را متوقف کرد که به تبلیغ‌کنندگان معتبر اجازه می‌داد در مورد مسکن‌های مخدر بدون تبلیغ یا فروش آنها بحث کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این تغییر روی تبلیغ‌کنندگان در بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی، خط‌مشی عمومی و درمان اعتیاد تأثیر می‌گذارد که برای فرصت‌های تبلیغاتی جدید آماده می‌شدند.

جزئیات کلیدی:

  • به روز رسانی اولیه برای ژوئن تنظیم شده بود.
  • این امکان بحث در مورد راه حل های سیاست عمومی برای سوء مصرف مواد افیونی را فراهم می کرد.
  • این نیاز به یک گواهینامه جدید برای تبلیغ کنندگان داشت.

چیزی که آنها می گویند. گوگل اعلام کرد:

  • «به دلیل چالش‌های پیاده‌سازی، Google به‌طور نامحدود این به‌روزرسانی خط‌مشی را متوقف می‌کند. برای هرگونه ناهماهنگی عذر می طلبیم.”

بین خطوط. چالش‌های پیاده‌سازی به پیچیدگی‌های بالقوه در راستی‌آزمایی و نظارت بر تبلیغ‌کنندگان تأیید شده اشاره دارد.

تصویر بزرگ. این تغییر سیاست و توقف متعاقب آن منعکس کننده چالش های جاری در ایجاد تعادل در بحث های بهداشت عمومی با شیوه های تبلیغاتی مسئولانه است.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به تکیه می کنند.


بعدش چی تبلیغ‌کنندگان باید به پیروی از خط‌مشی‌های موجود ادامه دهند، که تبلیغات تبلیغاتی یا فروش مسکن‌های مخدر با نسخه را ممنوع می‌کند.

خط پایین. در حالی که مکث وضعیت موجود را حفظ می‌کند، فرصت‌های بالقوه برای بحث‌های مشروع درباره موضوعات مواد افیونی در تبلیغات را نیز به تاخیر می‌اندازد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link