گوگل برچسب های عنوان را در SERP بازنویسی می کند

گوگل برچسب های عنوان را برای تعداد محدودی از صفحات در نتایج جستجو بازنویسی می کند و اغلب متن را با برچسب H1 صفحه جایگزین می کند.

مشخص است که گوگل عناوین موجود در SERP ها را با ایجاد تغییراتی کوچک ، مانند افزودن نام یک کسب و کار به پایان ، تنظیم می کند. اما در حال حاضر گوگل عناوین با متن متفاوت را نادیده می گیرد.

SEO ها از 16 آگوست شروع به توجه به این موضوع کردند ، به عنوان توئیت ها نشان می دهند ذکر عنوان “عظیم” بازنویسی شده در Google.

مقیاس بازنویسی عنوان در حال حاضر ناشناخته است ، اما آنقدر گسترده است که SEO های متعدد قبلاً با آن روبرو شده اند.

شواهد نشان می دهد که گوگل برای اکثر این بازنویسی ها متن را از برچسب های H1 خارج می کند. با این حال ، لیلی ری خاطرنشان می کند که دیده است گوگل عنوان یک صفحه را با متن لنگر از پیوند داخلی جایگزین کرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید