گوگل برچسب های عنوان را برای تعداد محدودی از صفحات در نتایج جستجو بازنویسی می کند و اغلب متن را با برچسب H1 صفحه جایگزین می کند.
مشخص است که گوگل عناوین موجود در SERP ها را با ایجاد تغییراتی کوچک ، مانند افزودن نام یک کسب و کار به پایان ، تنظیم می کند. اما در حال حاضر گوگل عناوین با متن متفاوت را نادیده می گیرد.
SEO ها از 16 آگوست شروع به توجه به این موضوع کردند ، به عنوان توئیت ها نشان می دهند ذکر عنوان “عظیم” بازنویسی شده در Google.
مقیاس بازنویسی عنوان در حال حاضر ناشناخته است ، اما آنقدر گسترده است که SEO های متعدد قبلاً با آن روبرو شده اند.
شواهد نشان می دهد که گوگل برای اکثر این بازنویسی ها متن را از برچسب های H1 خارج می کند. با این حال ، لیلی ری خاطرنشان می کند که دیده است گوگل عنوان یک صفحه را با متن لنگر از پیوند داخلی جایگزین کرده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این جالب است … من فکر می کنم شخصی امروز در این مورد پست داده است:
برای عنوان این مقاله در SERP ، گوگل نه تنها * را نمایش نمی دهد
برچسب ، همچنین نمایش نمی دهد به
در عوض ، متن لنگر را از پیوند داخلی به مقاله نمایش می دهد. pic.twitter.com/CmQS4Lvgf9
– لیلی ری@(lilyraynyc) 17 آگوست 2021
مایانک پارمار می افزاید که مواردی وجود دارد که گوگل تاریخ ها را در عناوین قرار می دهد:
برای برخی از کلمات کلیدی ، Google عنوان یک مقاله ما را به روز کرد تا تاریخ آن در ابتدا ذکر شود. تاریخ از URL انتخاب شد.
ظاهری شبیه به این داشت:
01/08/2021: عنوان مقاله
من عنوان را کمی تغییر دادم و به نظر می رسد اکنون مشکلی نیست.
– Mayank Parmar (mayank_jee) 17 آگوست 2021
از نظر تئوری ، به نظر می رسد که گوگل می تواند هر متن مربوطه را از صفحه ای گرفته و به عنوان عنوان در SERP ها نمایش دهد. این مدتها در مورد توضیحات متا صادق بود ، زیرا گوگل می تواند توضیحات را به صورت پویا در قطعات جستجو تنظیم کند تا بهتر با پرس و جوی کاربر مطابقت داشته باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برودی کلارک پیشنهاد می کند که این به روز رسانی به یک یا دو عامل محدود نمی شود. در عوض ، او فرض می کند که گوگل می تواند هر متنی را به صورت الگوریتمی برای عنوان صفحه ایجاد کند:
“از آنچه می بینم ، هیچ عامل خاصی در این تغییر دخیل نیست ، زیرا رویکردی الگوریتمی برای ایجاد عناوین بهتر در نتایج جستجوی گوگل به طور کلی طراحی شده است. چه این که عنوان جدید را از برچسب سرصفحه بردارید یا به طور م itثر آن را از هوا بیرون بیاورید. “
وی در ادامه شواهدی را ارائه می دهد که نشان می دهد گوگل عنوان را با متن موجود در آن جایگزین کرده است صفحه ای دیگر از یک وب سایت ظاهراً هیچ محدودیتی برای موتور جستجوی متن عنوان وجود ندارد.
علاوه بر این ، کلارک خاطرنشان می کند که وقتی گوگل عنوانی را بازنویسی می کند ، کوتاه تر از نسخه اصلی است. این نشان دهنده تلاش برای بهبود خوانایی و افزایش ارتباط یک نتیجه است.
اگر این چیزی بیش از یک آزمایش زنده است که در طبیعت مشاهده شده است ، گوگل باید SEO ها را در مورد آن دیرتر اطلاع دهد. من شرط می بندم که حداقل چند س questionsال در این مورد در پرسش و پاسخ جمعه با جان مولر گوگل وجود خواهد داشت.
این برای SEO ها چه معنایی دارد؟
در حال حاضر نتیجه گیری در مورد بازنویسی تگ های عنوان توسط Google غیرممکن است.
معروف است که گوگل آزمایشات A/B را در نتایج جستجوی زنده اجرا می کند ، بنابراین ممکن است آنچه در آینده شاهد آن هستیم به حالت عادی بازگردد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از سوی دیگر ، ممکن است شاهد مراحل اولیه تغییر دائمی باشیم. با فرض این که گوگل عناوین موجود در قطعات جستجو را در آینده مدیریت می کند ، ممکن است برای وب سایت ها چیز خوبی باشد.
هدف ظاهری جایگزینی عناوین افزایش ارتباط برای جستجوگران است. در این صورت ، کلیک بر روی عنوان مناسب تر می تواند قانع کننده تر باشد.
با توجه به نگرانی شما در مورد این به روز رسانی ، من به این راهنمای مولر اشاره می کنم. او اظهار می کند که عناوین مهم هستند ، اما نشان می دهد که ارزش تأکید ندارند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“عناوین مهم هستند! آنها برای SEO مهم هستند. آنها به عنوان عامل رتبه بندی استفاده می شوند. البته ، آنها قطعاً به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می شوند ، اما این چیزی نیست که من بگویم زمانی که برای اصلاح عنوان صرف می کنید ، بهترین استفاده از زمان شما است. “
از نظر ارزش ، هیچ گزارشی از صفحاتی که عناوین بازنویسی شده در رتبه بندی افت کرده اند ، ندیده ام. بنابراین این به خوبی نشان می دهد که این تغییر مشاغل SEO ها را دشوارتر نمی کند.