گوگل برنده تجدیدنظر 1.7 میلیارد دلاری جریمه ضد انحصار اتحادیه اروپا شد

گوگل با موفقیت 1.49 میلیارد یورو (1.66 میلیارد دلار) جریمه ضد انحصاری اعمال شده توسط اتحادیه اروپا در سال 2019 را به چالش کشید.

  • دادگاه عمومی اتحادیه اروپا با استناد به عدم توجه کمیسیون اروپا به همه شرایط مربوطه، این جریمه را باطل کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این حکم یک پیروزی قابل توجه برای گوگل در نبردهای حقوقی مداوم خود با تنظیم‌کننده‌های اتحادیه اروپا است و چالش‌هایی را که مجریان ضد انحصار در تلاش‌هایشان برای مهار Big Tech با آن مواجه هستند، نشان می‌دهد. این همچنین می تواند سابقه مطلوبی ایجاد کند که به Google در پرونده جاری با وزارت دادگستری در ایالات متحده کمک می کند.

تصویر بزرگ. این پرونده بخشی از سرکوب گسترده‌تر غول‌های فناوری توسط مارگرت وستاگر، رئیس ضدتراست اتحادیه اروپا است که موفقیت‌های متفاوتی در دفاع از تصمیمات خود در دادگاه داشته است.

جزئیات. این جریمه مربوط به پلتفرم AdSense گوگل و اقدامات ضدرقابتی از سال 2006 تا 2016 بود.

  • دادگاه با بسیاری از ارزیابی‌های کمیسیون موافقت کرد، اما دریافت که در اثبات آسیب به نوآوری، رقابت و مصرف‌کنندگان شکست خورده است.
  • گوگل قبلاً در سال 2016 تغییراتی در قراردادهای خود ایجاد کرده بود تا مفاد مربوطه را حذف کند.

بین خطوط. این پرونده بر روی زیرمجموعه باریکی از تبلیغات جستجوی متنی در وب‌سایت‌های ناشران خاص متمرکز بود که گوگل در پاسخ خود به این حکم بر آن تأکید کرد.

بعدش چی کمیسیون اروپا می‌تواند درباره حکم گوگل به دادگاه دادگستری اروپا اعتراض کند.

  • کمیسیون گفت که این قضاوت را مطالعه خواهد کرد و گام های احتمالی بعدی را بررسی خواهد کرد.

خط پایین. این حکم بر چالش‌های حقوقی مداومی که هم غول‌های فناوری و هم قانون‌گذاران در چشم‌انداز پیچیده رقابت دیجیتال با آن‌ها مواجه هستند، تاکید می‌کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link