گوگل با مقایسه های مبتنی بر هوش مصنوعی، خرید در فروشگاه را تغییر می دهد

Google در حال معرفی ویژگی‌های خرید جدیدی است که نحوه کشف و مقایسه محصولات را در فروشگاه و آنلاین توسط مشتریان تغییر می‌دهد.

ویژگی های کلیدی:

  • Google Lens اکنون مقایسه قیمت محصولات را در فروشگاه ارائه می دهد.
گوگل با مقایسه های مبتنی بر هوش مصنوعی، خرید در فروشگاه را تغییر می دهد
  • Google Maps جستجوی موجودی محصولات محلی را فعال می کند.
به‌روزرسانی Google Shopping 2به‌روزرسانی Google Shopping 2
  • اکنون بخرید، گزینه‌های بعدی پرداخت کنید.
  • حفاظت کارت مجازی گسترش یافته است.

چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی‌های خرید جدید Google که با هوش مصنوعی و در پلتفرم‌هایی مانند لنز و نقشه یکپارچه شده‌اند، نقاط تماس بیشتری را برای تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری‌های خرید ارائه می‌کنند. با این حال، افزایش شفافیت قیمت و بینش موجودی محلی می‌تواند فشار رقابتی را ایجاد کند و نحوه و مکان تبدیل مصرف‌کنندگان را تغییر دهد.

این تکامل می‌تواند از شما بخواهد که استراتژی‌های کمپین را برای محصولاتی که رقابتی نیستند تغییر دهید.

با اعداد. طبق داده های داخلی گوگل:

  • 20 میلیارد جستجوی تصویری ماهانه از طریق لنز.
  • بیش از 45 میلیارد لیست محصول در نمودار خرید.
  • 72 درصد از خریداران از گوشی های هوشمند در فروشگاه استفاده می کنند.

تصویر بزرگ. گوگل از هوش مصنوعی برای پل زدن خریدهای دیجیتال و فیزیکی استفاده می‌کند و به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهد اطلاعات فوری قیمت و در دسترس بودن را داشته باشند.

بعدش چی. این ویژگی ها می تواند به طور قابل توجهی بر نحوه تصمیم گیری مصرف کنندگان برای خرید تأثیر بگذارد و به طور بالقوه خرده فروشان را تحت فشار قرار دهد تا رقابتی تر شوند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola ویراستار رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link