گوگل “باز بودن” کسب و کار را به عنوان عامل رتبه بندی محلی تایید می کند

یافته‌های اخیر متخصصان سئو نشان می‌دهد که گوگل الگوریتم جستجوی محلی خود را مجدداً تنظیم کرده است، و تاکید بیشتری بر ساعت‌های عملیات فهرست‌شده کسب‌وکار به‌عنوان سیگنال رتبه‌بندی کلیدی دارد.

به گفته جوی هاوکینز از Sterling Sky، این روند پس از به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2023 قابل توجه بود و منجر به کسب و کارهایی شد که بسته به نظر می‌رسند در نتایج جستجوی محلی به میزان قابل توجهی کمتر قابل مشاهده هستند.

ساعات کاری به عنوان سیگنال “قوی تر” در سیستم های رتبه بندی محلی تایید شده است

در پاسخ به این بحث، رابط جستجوی گوگل مشاهدات را تأیید کرد و تأیید کرد که «باز بودن» اخیراً به سیگنال قوی‌تری برای جستجوی محلی تبدیل شده است.

تیم به من می‌گوید ما مدت‌هاست که از “باز بودن” به عنوان بخشی از سیستم‌های رتبه‌بندی محلی خود استفاده کرده‌ایم، و اخیراً سیگنال قوی‌تری برای درخواست‌های غیر ناوبری شده است. با این حال، این ممکن است به طرق مختلف تغییر کند، زیرا ما همچنان به ارزیابی مفید بودن آن ادامه می دهیم.

با این حال، باید فقط برای درخواست‌های غیر ناوبری اعمال شود.

اگر نام یک کسب و کار را جستجو می کردید، به طور کلی می خواهید آن کسب و کار خاص را پیدا کنید. اگر به دنبال یک موضوع کلی بودید، این موضوع غیر ناوبری است.

نگرانی در مورد پاسخ کسب و کار به عامل “باز بودن”.

در طول بحث در X، شری بونلی درباره به‌روزرسانی‌ای ابراز نگرانی کرد که می‌تواند برخی از کسب‌وکارها را وادار کند تا به اشتباه ساعت‌های کاری 24/7 را به منظور بهبود دید جستجوی محلی خود فهرست کنند.

این می تواند منجر به تجربه کاربری ضعیف برای جستجوگران شود، زیرا ممکن است در ساعات غیرفعال به کسب و کار برسند.

سریع گوگل کنید خطاب این نگرانی‌ها، توصیه می‌کنند که ساعات کاری را دستکاری نکنید، زیرا سیگنال رتبه‌بندی برای باز بودن منوط به تعدیل‌های مداوم است.

بهترین روش: ساعات کاری را در نمایه های کسب و کار Google به روز نگه دارید

کسب‌وکارهای محلی باید ساعات کاری فعلی را در نمایه‌های کسب‌وکار Google حفظ کنند – به‌ویژه در طول تعطیلات – زیرا می‌تواند روی دید جستجوی محلی تأثیر بگذارد.

برای مشتریان، حفظ ساعات کاری دقیق، حداقل ناامیدی را در روزهای آخر خرید فصل تضمین می کند.

برای کسب‌وکارها، می‌تواند دید را در رتبه‌بندی بسته‌های محلی افزایش دهد و مشتریان بیشتری را جذب کند نزدیک من جستجوها، به خصوص اگر رقبای شما بسته باشند.

تصویر ویژه: Ralf Liebhold/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور