گوگل از عدم ارتباط در مورد به‌روزرسانی‌های جستجو دفاع می‌کند

به گفته دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، در حالی که گوگل به‌روزرسانی‌های الگوریتم هسته‌ای گسترده را به اطلاع عموم می‌رساند، اما هر تغییر یا تغییر جزئی را اعلام نمی‌کند.

این نظرات در پاسخ به سوال گلن گیب در مورد اینکه چرا گوگل اطلاعاتی در مورد نوسانات پس از به‌روزرسانی اصلی ماه مارس ارائه نمی‌کند، بود.

گیب نوشت:

وقتی صاحبان سایت فکر می‌کنند یک به‌روزرسانی بزرگ انجام شده است، انتظار نوسانات دیوانه‌واری را ندارند که گاهی به‌طور کامل اتفاقی را که با به‌روزرسانی اصلی رخ داده است، معکوس می‌کند.
تأثیر هر چیزی که در 5/3 و اکنون 5/8 به 5/9 منتشر شد، قوی بوده است.

سالیوان توضیح داد که گوگل به طور مداوم سیستم های رتبه بندی جستجوی خود را با حدود 5000 به روز رسانی در سال در الگوریتم ها و مؤلفه های مختلف به روز می کند.

سالیوان می‌گوید بسیاری از این تنظیمات جزئی هستند که مورد توجه قرار نمی‌گیرند:

«اگر ما در مورد تمام به‌روزرسانی‌های سیستم رتبه‌بندی که انجام می‌دهیم اطلاع رسانی می‌کردیم، به این صورت بود:

سلام. ساعت 1:14 بعد از ظهر است – ما به‌روزرسانی سیستم 112 را انجام دادیم!
سلام. ساعت 2:26 بعدازظهر است – ما به‌روزرسانی سیستم 34 را انجام دادیم!

این به این دلیل است که ما سالانه حدود 5000 به روز رسانی انجام می دهیم.

در حالی که گوگل ممکن است این تغییرات جزئی را در نظر بگیرد، ترکیب هزاران مورد از این ترفندها می تواند منجر به تغییرات قابل توجهی در رتبه بندی و ترافیک شود که سایت ها برای درک آن به کمک نیاز دارند.

ارتباطات بازتر از طرف Google می تواند راه درازی داشته باشد.

تغییرات مداوم از تغییرات وب

فراتر از تنظیمات الگوریتم، سالیوان خاطرنشان کرد که نتایج جستجو به دلیل ماهیت محتوای وب می تواند نوسان داشته باشد.

سالیوان توضیح می دهد که سیستم های رتبه بندی گوگل به طور مداوم اطلاعات جدید را پردازش می کنند:

سیستم های موجود و راه اندازی شده اند خودشون به روز نمیشن در نحوه عملکرد آنها، اما اطلاعاتی که آنها پردازش می کنند ثابت نیست اما در عوض دائما در حال تغییر است

Google ارتباطات را بر روی به‌روزرسانی‌های اصلی در مقابل جریانی بی‌پایان از اعلان‌ها در مورد تغییرات جزئی متمرکز می‌کند.

سالیوان ادامه می دهد:

این نوع اعلان‌های ثابت «هی، ما یک به‌روزرسانی انجام دادیم» احتمالاً واقعاً برای سازندگان مفید نیست. هیچ ارتباطی با این نوع به روز رسانی ها وجود ندارد.”

چرا SEJ اهمیت می دهد

درک اینکه جستجوی گوگل یک پلتفرم همیشه در حال توسعه است برای کسب و کارها و ناشرانی که به ترافیک جستجو متکی هستند، حیاتی است.

این نیاز به یک استراتژی بلندمدت SEO متمرکز بر ارائه محتوای با کیفیت بالا و مرتبط به جای واکنش به به‌روزرسانی‌های الگوریتم فردی را تکرار می‌کند.

با این حال، متوجه می‌شویم که رویکرد گوگل برای اعلام به‌روزرسانی‌ها می‌تواند کسب‌وکارها را برای همگام شدن با حرکات رتبه‌بندی دچار مشکل کند.

بینش بیشتر در مورد این تغییرات برای بسیاری ارزشمند خواهد بود.

چگونه این می تواند به شما کمک کند

با دانستن اینکه گوگل علاوه بر تغییرات الگوریتم، اطلاعات جدید را پردازش می کند، ممکن است انتظارات واقع بینانه تری داشته باشید.

به جای فرض ثبات پس از یک به روز رسانی بزرگ، نوسانات را پیش بینی کنید زیرا سیستم های Google با داده های جدید وب سازگار می شوند.


تصویر ویژه: استودیو فیلم هوایی / شاتر استوک