گوگل از تعمیرات اساسی Google Shopping مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد

گوگل در حال راه اندازی نسخه بازسازی شده Google Shopping است که با هوش مصنوعی طراحی شده است تا تجربه خرید آنلاین را شخصی کند. این بازنگری در هفته‌های آینده در ایالات متحده اجرا خواهد شد و به خریداران ابزارهای پیشرفته‌تری برای یافتن محصولات، مقایسه قیمت‌ها و حتی امتحان کردن لباس‌ها ارائه می‌دهد.

جزئیات کلیدی:

ژاکت دسکتاپگوگل از تعمیرات اساسی Google Shopping مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد
  • جستجوی محصول با هوش مصنوعی: وقتی کاربران مواردی مانند «کت زمستانی مردانه برای سیاتل» را جستجو می‌کنند، خلاصه‌ای را می‌بینند که توسط هوش مصنوعی بر اساس جست‌وجویشان، ویژگی‌های کلیدی محصول و توصیه‌های برتر را برجسته می‌کند.
  • فیلترهای پویا و آزمایش مجازی: خریداران می‌توانند به سرعت بر اساس اندازه، در دسترس بودن و سایر تنظیمات برگزیده فیلتر کنند، در حالی که ابزارهای هوش مصنوعی و AR مانند آزمایش مجازی به کاربران کمک می‌کنند با اطمینان بیشتری خرید کنند.
فید شخصیفید شخصی
  • فید خانگی شخصی شده: صفحه اصلی جدید Google Shopping یک فید سفارشی از محصولات و ویدیوها را بر اساس ترجیحات کاربر و رفتار خرید قبلی ارائه می‌کند و به خریداران اجازه می‌دهد به راحتی از جایی که متوقف شده‌اند ادامه دهند.
معاملات 2معاملات 2
  • صفحه معاملات اختصاصی: Google Shopping یک صفحه معاملات شخصی‌شده را معرفی می‌کند، که به کاربران امکان می‌دهد بهترین قیمت‌ها و پیشنهادات متناسب با عادات خرید خود را پیدا کنند.

چرا اهمیت دارد. شما باید به به‌روزرسانی جدید خرید Google مبتنی بر هوش مصنوعی اهمیت دهید، زیرا فرصت‌های هدف‌گیری پیشرفته‌تر و تجربه خرید شخصی‌تر را ارائه می‌دهد که می‌تواند منجر به تعامل و نرخ تبدیل بالاتری شود.

ادغام آزمایش‌های مجازی و ابزارهای یافتن معامله همچنین راه‌های جدیدی را برای نمایش محصولات ایجاد می‌کند و به برندها کمک می‌کند تا در حین هدایت مشتریان و فروش باکیفیت‌تر با خریداران ارتباط موثرتری داشته باشند.

صید:

  • خلاصه های تولید شده توسط هوش مصنوعی برچسب “تجربی” دارند و ممکن است همیشه دقیق نباشند
  • کاربران تشویق می شوند تا بازخورد خود را برای بهبود ارائه دهند

بین خطوط. این ارتقاء مبتنی بر هوش مصنوعی بخشی از تلاش گسترده‌تر گوگل برای استفاده از مدل‌های پیشرفته Gemini و نمودار خرید، با بیش از 45 میلیارد لیست محصول، برای بهبود تجربه خرید آنلاین است.

بعدش چی. Google Shopping از امروز در سراسر ایالات متحده عرضه می شود و کاربران می توانند از طریق برگه خرید یا با مراجعه به shopping.google.com به آن دسترسی داشته باشند. همانطور که پلتفرم تکامل می یابد، گوگل به جمع آوری بازخورد برای اصلاح خلاصه های خرید تولید شده توسط هوش مصنوعی و سایر ویژگی ها ادامه می دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link