گوگل ابزاری را برای ساده‌سازی تنظیمات تبدیل‌های پیشرفته راه‌اندازی می‌کند

گوگل یک افزونه کروم را ارائه کرد که برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در عیب‌یابی تنظیمات تبدیل‌های پیشرفته به نام EC Assist طراحی شده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبدیل‌های پیشرفته برای بهبود عملکرد Google Ads بسیار مهم است، اما تنظیم صحیح آن‌ها می‌تواند یک چالش باشد.

چگونه کار می کند:

  1. تبلیغ‌کنندگان افزونه EC Assist Chrome را نصب می‌کنند
  2. آنها یک تبدیل آزمایشی را در وب سایت خود اجرا می کنند
  3. EC Assist مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و گام‌های بعدی را پیشنهاد می‌کند

بین خطوط. این ابزار نشان دهنده تلاش های گوگل برای دسترسی بیشتر به ویژگی های تبلیغاتی پیشرفته برای طیف وسیع تری از کاربران است.

آنچه تبلیغ کنندگان فکر می کنند. ما اولین بار این به‌روزرسانی را در لینکدین، رئیس PPC، اسکات کاروترز مشاهده کردیم

اسکرین شات 2024 07 05 در 19.33.12گوگل ابزاری را برای ساده‌سازی تنظیمات تبدیل‌های پیشرفته راه‌اندازی می‌کند

من یک نظرسنجی روی X انجام دادم تا بفهمم راه‌اندازی تبدیل‌های پیشرفته چقدر چالش برانگیز است. همه آن را دست و پا گیر نمی دانند. به گفته چندین منبع، میزان پیچیدگی مربوط به معماری یک وب سایت است. بوریس بسریک و راب پی در مورد X نظر دادند:

اسکرین شات 2024 07 05 در 19.27.38 ویرایش شدهاسکرین شات 2024 07 05 در 19.27.38 ویرایش شده

تصویر بزرگ. تبدیل‌های پیشرفته به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که داده‌های تبدیل شخص اول هش‌شده را به Google ارسال کنند و ابزارهایی مانند Smart Bidding را برای عملکرد بهتر تبلیغات تقویت کنند.

از کجا باید تهیه کرد. افزونه EC Assist Chrome اکنون برای دانلود در دسترس است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link