Google در حال ارائه قابلیتهای جدیدی برای جستجو و لنز است که به حل مسائل پیچیده ریاضی و علمی کمک میکند.
این ابزارهای جدید توضیحات گام به گام، راه حل ها و مدل های سه بعدی تعاملی را برای کمک به یادگیری بصری برای موضوعات STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضی) ارائه می دهند.
این اعلامیه پیشرفتهای جدید هوش مصنوعی را برجسته میکند که تواناییهای بهروز شده ریاضی، علوم و جستجوی بصری را تقویت میکند.
حل مسائل ریاضی پیشرفته

برای سؤالات ریاضی، اکنون می توانید با استفاده از برنامه لنز در تلفن های هوشمند، یک عکس فوری از معادلات دست نویس بگیرید.
این کار دستخط را تشخیص میدهد و گام به گام کار را برای رسیدن به راهحل فراهم میکند.
ابزار جدید حلکننده ریاضی مسائل پیچیده محاسبات و مثلثات را تجزیه میکند. هر مرحله را که برای رسیدن به پاسخ لازم است نشان می دهد.
این برای کمک به دانش آموزان در درک اصول اساسی در حل معادلات طراحی شده است، که آنها با جستجوی راه حل های عددی نهایی آنلاین دریافت نمی کنند.
کمک به مشکلات کلمه Science

یک ویژگی جدید مشکل کلمه فیزیک به شما امکان می دهد یک سؤال را وارد کنید، و سپس کادرهایی را در اطراف متغیرهای شناخته شده ترسیم می کند و مجهولات را دایره می کند. سپس فرمول های مرتبط و نحوه اعمال صحیح آنها را پیشنهاد می کند.
این ابزار در حال حاضر به مباحث پایه فیزیک دبیرستان مانند نیروها، انرژی و حرکت می پردازد. گوگل قصد دارد آن را به مفاهیم پیشرفته تر در سطح دانشگاه گسترش دهد.
نمودارهای مفهومی سه بعدی تعاملی

نمودارهای مفهومی سه بعدی تعاملی جدید موضوعات STEM از جمله زیست شناسی سلولی، آناتومی، روباتیک، فیزیک فضا، زمین شناسی و موارد دیگر را پوشش می دهند.
برای دریافت تعاریف و توضیحات دقیق، می توانید زوم کنید، بچرخانید و روی قسمت های برچسب گذاری شده هر مدل کلیک کنید.
هدف مدل های بصری افزایش کنجکاوی و یادگیری مفاهیم علمی است.
گوگل اعلام کرد: «توسعه درک بصری عمیق از موضوعات مرتبط با STEM، بخش کلیدی تسلط بر این موضوع است.
ارائه یک تجربه یادگیری بصری
گوگل ابراز امیدواری کرد که قابلیت های ریاضی، علمی و بصری به کاربران این امکان را می دهد تا کنجکاوی خود را ارضا کنند و دانش جدیدی به دست آورند.
این ویژگیها جدیدترین در تلاشهای مداوم این شرکت برای بهبود جستجو و لنز بهعنوان ابزار یادگیری مفید هستند.
تصویر ویژه: Kamil Zajaczkowski/Shutterstock