گوگل آنالیتیکس 4 داده های بنچمارک را معرفی می کند

گوگل به‌روزرسانی قابل‌توجهی برای Google Analytics 4 (GA4) ارائه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد عملکرد خود را با سایر مشاغل در صنعت خود مقایسه کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم: این ویژگی جدید زمینه ارزشمندی را برای تبلیغ‌کنندگانی فراهم می‌کند که سعی می‌کنند عملکرد خود را نسبت به همتایان خود درک کنند، و به طور بالقوه به تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و تعیین هدف اطلاع‌رسانی می‌کند.

چگونه کار می کند.

  • اگر تنظیمات «مشارکت‌های مدل‌سازی و اطلاعات کسب‌وکار» در دارایی آنها فعال باشد، کاربران می‌توانند به داده‌های معیار دسترسی داشته باشند. Admin > Account Settings.
  • معیارها هر 24 ساعت یکبار تجدید می شوند.
  • خلاصه نمایش می دهد:
    1. خط روند شما
    2. میانه در گروه همسالان شما.
    3. محدوده در گروه همسالان خود (صدک 25 تا 75).
گوگل آنالیتیکس 4 داده های بنچمارک را معرفی می کند

ویژگی های کلیدی.

  • گروه های همتا قابل تنظیم: کاربران می توانند از دسته های مختلف انتخاب کنند تا مرتبط ترین گروه مقایسه را بیابند.
  • حریم خصوصی داده ها: Google تضمین می‌کند که داده‌های معیار برای حفظ حریم خصوصی، رمزگذاری، محافظت و جمع‌آوری می‌شوند.
  • طیف گسترده ای از معیارها: کسب، مشارکت، حفظ و کسب درآمد را پوشش می دهد.
اسکرین شات 2024 08 30 در 15.35.12اسکرین شات 2024 08 30 در 15.35.12

تصویر بزرگ. این به‌روزرسانی نیاز دیرینه جامعه تحلیلی به داده‌های مقایسه‌ای را برطرف می‌کند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد عملکرد خود را با دقت بیشتری در زمینه صنعت خود ارزیابی کنند.

بعدش چی. کاربران تشویق می‌شوند تا حساب‌های GA4 خود را برای این ویژگی جدید بررسی کنند و بررسی کنند که چگونه می‌تواند بینش تحلیلی خود را افزایش دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link