گزارش Snapchat در افزایش مشاهده ویدئو برای موبایل

کاربران اسنپ چت در حال تماشای فیلم های بیشتر بر روی دستگاه های تلفن همراه هستند و گزارشی از این شرکت ادعا می کند که تغییر رفتار مشاهده برای ماندن در این قسمت است.

Snapchat یک تحقیق تحقیقاتی را برای درک چگونگی تحول رفتار متحرک Gen Z و هزاره سفارش داد.

علاوه بر بررسی عادات مشاهده فیلم ، این مطالعه همچنین به بررسی واکنش احساسی کاربران نسبت به مشاهده فیلم در سیستم عامل های تلفن همراه می پردازد.

Snapchat از این یافته ها برای توصیه هایی استفاده می کند که ممکن است به تبلیغ دهندگان در ایجاد تبلیغات ویدئویی جذاب تر کمک کند.

در اینجا نکات برجسته گزارش Snapchat در مورد مصرف فیلم وجود دارد.

مصرف ویدیوی موبایل در بین مخاطبان جوان تر

مطالعه Snapchat بر روی عادات مصرف ویدیوی موبایل هزاره ها و Gen Z (افراد 13 تا 34 ساله) متمرکز است.

از آنها یک سری س aboutال در مورد چگونگی تغییر رفتار مشاهده فیلم تلفن همراه به دلیل همه گیر شدن از آنها پرسیده شده است.

این مطالعه نشان می دهد که ژنرال Z و هزاره با تمرکز بر محتوای ویدئویی تلفن همراه و رسانه های اجتماعی ، در سال 2020 به طور قابل توجهی مصرف ویدیوی خود را افزایش دادند.

سایر یافته ها عبارتند از:

  • Gen Z و هزاره ها بیش از یک ساعت در روز در برنامه های شبکه های اجتماعی ویدیو تماشا می کنند.
  • 61٪ اظهار داشتند که بیش از قبل از همه گیری همه گیر در حال تماشای فیلم در برنامه های شبکه های اجتماعی هستند.
  • 56٪ می گوید که آنها بیش از قبل از همه گیری همه گیر ، در تلویزیون در حال تماشای فیلم در برنامه های پخش جریانی هستند.
  • 52٪ بیش از همه گیر در حال تماشای فیلم در برنامه های جریانی با تلفن هوشمند هستند.

سرانجام ، 52٪ از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند می گویند که این رفتار مشاهده شده بیشتر برای ماندن است.

مطالعه ویدئو در Snapchat را بیشتر از برنامه های دیگر جذاب می کند

این مطالعه پاسخ های عصبی به فیلم های Snapchat را در مقایسه با سایر برنامه ها بررسی می کند و یافته های مثبت را در زمینه های توجه و پاسخ عاطفی گزارش می کند.

گزارش Snapchat در افزایش مشاهده ویدئو برای موبایل

“به استثنای Snapchat ، سیستم عامل های آزمایش شده باعث موارد طولانی تر و مکرر غوطه وری کمتر می شوند و احتمالاً باعث ایجاد تجربیات منفی می شوند که منجر به جدا شدن از کار می شوند.

از طرف دیگر ، اسنپ چت موارد طولانی تر و مکرر غوطه وری بالاتر را نشان داد و احتمال کمتری باعث ایجاد استرس برای ژنرال Zers و هزاره ها شد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

غذاهای آماده برای بازاریابان

اسنپ ​​چت گزارش می دهد که محتوای ویدئویی در بستر خود حتی در حین محتوای تبلیغاتی نیز غوطه ور است.

به طور کلی ، تبلیغات ویدیویی Snapchat عبارتند از:

  • 8٪ بیشتر از تبلیغات در برنامه های دیگر آزمایش شده است.
  • 36٪ بیشتر از معیار کلی صنعت تبلیغات است.

سطوح بالاتر غوطه وری با احتمال بیشتر به خاطر آوردن محتوای تبلیغات و جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول مرتبط است.

کاربران Snapchat انتظار فیلم های کوتاه تر دارند. وقتی از آنها س askedال می شود که هر چند وقت یکبار فیلم های کوتاه تر از تلفن خود در مقایسه با فیلم های طولانی تر تماشا می کنند ، پاسخ دهندگان علاقه زیادی به فیلم های زیر 5 دقیقه نشان می دهند.

اسنپ ​​چت گزارش می دهد که 61٪ از افراد مورد بررسی ، 1 بار یا کمتر چند بار در روز فیلم تماشا می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چه ایجاد محتوای ارگانیک و چه تبلیغاتی برای Snapchat ، هرچه کوتاهتر بتوانید پیام خود را بهتر انتقال دهید.

گزارش Snapchat در افزایش مشاهده ویدئو برای موبایل

“در نهایت ، مارک ها باید هنگام یادگیری های خلاقانه و رسانه ای ، این آموخته ها را بررسی کنند. در نظر داشته باشید که چرا کاربران هنگام قرار دادن خریدهای رسانه ای به سراغ ویدئو در سیستم عامل های خاص و تجربیات احساسی ناشی از آنها می روند. پیام رسانی را با حالات مطلوبی که این ویدیوها سعی در جلب رضایت دارند ، هماهنگ کنید.

از طریق خلاقیت جذاب و جلب توجه ، کاهش احساسات از محتوا به تبلیغات را کاهش دهید. در مورد زمان و چگونگی استفاده از محتوای طولانی مدت آگهی به گونه ای فکر کنید که هم توجه را جلب و هم حفظ کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: Snapchat for Business

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>