گزارش Bing Clarity Rage گزارش ها به بهبود کمک می کند

وبلاگ بینگ مقاله ای در مورد چگونگی بهبود تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل رویدادهای کلیک خشم منتشر کرد. مشکلات کلیک خشمگین می تواند شما را از مشکلاتی در یک صفحه وب آگاه کند که می تواند بر نرخ گزاف و فروش تأثیر بگذارد.

وضوح بینگ

بینگ تجزیه و تحلیل وب رایگان را ارائه می دهد که دارای یک ویژگی نقشه گرما است که به شما نشان می دهد بازدید کنندگان سایت از کجا کلیک کرده و روی آن ضربه زده اند. گزارش ها می توانند توسط دستگاه فیلتر شوند تا مشکلی در زمینه صحیح بازدیدکنندگان سایت دسک تاپ یا موبایل درک شود.

خشم کلیک کنید

کلیک خشمگین هنگامی است که بازدید کننده سایت بارها و بارها بر روی یک عنصر صفحه وب ضربه می زند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بینگ به عنوان مثال 4٪ از بازدید کنندگان سایت در Bing با استفاده از جعبه جستجوی Bing تجربه نامطلوبی را تجربه کرده اند زیرا کلیک کردن روی جعبه منجر به هیچ اتفاقی نمی شود.

بینگ با مرور گزارش نقشه حرارت در Clarity ، این وقایع کلیک خشم را که در جعبه جستجوی خود اتفاق می افتد ، شناسایی کرد.

آنچه اتفاق می افتاد این بود که به دلیل نحوه کدگذاری CSS ، لبه های جعبه جستجو قابل کلیک نبودند.

بینگ با چند تغییر کدگذاری در حاشیه جعبه ، این مشکل را برطرف کرد و همه خطاها برطرف شدند.

اشکالات را از طریق کلیک خشمگین شناسایی کنید

بینگ می گوید که شناسایی کلیک های خشمگین به ناشران کمک می کند اشکالات کدگذاری و سایر مواردی را که باعث می شود یک صفحه وب برای بازدیدکنندگان سایت قابل استفاده نباشد ، برطرف کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یک صفحه وب که به ورودی کاربر پاسخ نمی دهد ، در صورت عدم بازگشت بازدیدکنندگان ناراضی ، می تواند بر فروش ، درآمد آگهی و از دست رفتن بازدید سایت تأثیر بگذارد.

به گفته بینگ:

“تجزیه و تحلیل کلیک خشم می تواند به شما کمک کند مشکلات احتمالی سایت شما مانند اشکالات ، عناصر خراب و یا لینک های نامشخص را شناسایی کنید.

رفع این مشکلات بدون شک باعث بهبود تجربه کاربر و رفتار متوالی بازدیدکننده خواهد شد. “

جلسات کلیک خشم در وضوح

گزارش های کلیک خشم وضوح بسیار قابل تنظیم هستند. به دلیل این ناشر می تواند با سهولت بیشتری علت خشم کلیک را شناسایی کرده و آنها را برطرف کند.

بینگ توضیح می دهد:

“با وضوح ، می توانید ضبط های جلسه کلیک خشم را از کمترین کلیک به کمترین میزان مرتب کنید. به شما امکان می دهد به سرعت ببینید که کدام عنصر در صفحه شما بیشترین ناامیدی را ایجاد می کند.

این به شما امکان می دهد تجربه کاربر را درک کنید ، اصلاح کنید و بهبود ببخشید. مشاهده اینکه کاربر پس از عصبانیت با کلیک کردن با سرعت به کجا می رود ، به شما اطلاع می دهد که می خواهد چه کاری انجام دهد. به شما این امکان را می دهد تا برای سفر روانتر کاربر ، مشکل را برطرف کنید.

همچنین می توانید کلیک های عصبانیت را از طریق رنگ آمیزی نقشه حرارتی مشاهده کنید. رنگ های گرم نشان می دهد که بیشتر کلیک ها در کجا اتفاق افتاده است. “

نقشه های گرم و کلیک خشم

نقشه های حرارتی یک روش عالی برای تشخیص مشکلات کلیک خشمگین در یک صفحه وب است. به عنوان یک ناشر ممکن است تصور کند که صفحه وب آنها کاملاً عالی است اما بازدیدکنندگان سایت می توانند سایتی را متفاوت از ناشر ببینند.

به عنوان مثال یک بازدید کننده سایت ممکن است تصور کند که وقتی یک کلمه در زیر تصویر است که قابل کلیک است ، می توان روی یک تصویر کلیک کرد.

این چیزی است که گزارش خشم کلیک بر روی نقشه حرارتی نشان می دهد.

چرا کلیک های خشم اتفاق می افتد

موارد زیر برخی از دلایلی است که ممکن است کلیک خشمگین اتفاق بیفتد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  1. یک عنصر صفحه وب کار نمی کند
  2. کد شکسته روی یک دکمه
  3. طراحی صفحه وب متناقض است

بینگ پیشنهاد می کند س questionsالات زیر را بپرسید:

  • “بازدید کننده با کلیک روی عنصر انتظار داشت چه اتفاقی بیفتد؟
  • چرا بازدید کننده فکر کرده این عنصر قابل کلیک است؟
  • هدف صفحه چیست و چگونه می توانیم آنها را به سمت آن هدایت کنیم؟ “

وضوح بینگ کلیک های خشم را شناسایی می کند

برخی از نقشه های حرارتی می توانند سرعت یک صفحه وب را کاهش دهند. همیشه تأثیر این ویژگی در صفحه وب را بررسی کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هدف این است که وضوح حداقل تأثیر را در یک صفحه وب داشته باشد. بنابراین در واقع محصول خوبی برای استفاده در نقشه حرارتی و سایر ویژگی ها است که به شما کمک می کند تا صفحه وب خود را برای بازدیدکنندگان سایت رضایت بخش تر کنید.

استناد

مقاله بینگ را بخوانید:
شماره بینگ و شفافیت بینگ بینگ # 2: کلیک خشمگین – آنها درباره رفتار کاربر به شما چه می گویند؟