ترافیک وب سایت از کانال های مختلفی از جمله جستجو، مستقیم، پولی، ارجاع و اجتماعی می آید. ترافیک جستجو مسلماً مهمترین شکل ترافیک است زیرا مخاطبان مناسب را – با هدف جستجوی مناسب در مرحله قیف مناسب – از طریق SERP به سایت شما متصل میکند و به شما کمک میکند به سؤالاتی که مشتریان میپرسند پاسخ دهید.
همچنین تنها کانالی است که ترافیک قابل اعتماد و طولانی مدت تولید می کند. برخلاف کمپین های پولی، تاریخ پایانی برای طول عمر یک قطعه از محتوا وجود ندارد. یک قطعه موثر از محتوای بهینه، ارزش محور و مفید می تواند سال ها به رتبه خوبی ادامه دهد.
با این حال، شناسایی KPIهای جستجوی ارگانیک و ارزیابی عملکرد ترافیک جستجوی ارگانیک شما یک چالش است. به دلیل دسترسی محدود به تجزیه و تحلیل عملکرد back-end اندازه نمونه قابل اعتماد از وب سایت ها، معیارهای ترافیک جستجوی ارگانیک در سطح صنعت به سختی به دست می آیند.
Conductor چالش شناسایی معیارهای خاص صنعت برای جستجوی ارگانیک را در سال 2024 به عهده گرفت تا به برندها کمک کند تا اثربخشی استراتژی های SEO و محتوای ارگانیک خود را بهتر ارزیابی کنند و یاد بگیرند که چگونه بر این اساس سازگار شوند. برای دانلود آنها به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید گزارش معیارهای ترافیک جستجوی ارگانیک 2024.
نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کادر تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.
جدید در زمین موتورهای جستجو