Google گزارش فهرستهای برگه خرید را در کنسول جستجو بهروزرسانی کرده است و وضعیت فهرست و فرصتهایی را برای رشد به بازرگانان ارائه میدهد.
آخرین موارد اضافه شده به برگه خرید، که در نوامبر گذشته معرفی شد، باید به فروشندگان کمک کند تا محصولات خود را به طور موثر به نمایش بگذارند.
اطلاعیه ها و فرصت های رشد در گزارش فهرست
آخرین تغییرات گزارش فهرست برگه خرید میتواند به تاجران کمک کند تا با اطمینان از اینکه محصولات در Google قابل مشاهده هستند، فروش خود را افزایش دهند.
اوه، یک گزارش جدید به تازگی در کنسول جستجوی گوگل راه اندازی شده است! در گزارش «فهرستهای برگه خرید» (که قبلاً خالی بود)، اکنون به شما میگوید چند محصول میتوانند ظاهر شوند. ظاهراً به زودی فرصت هایی را برای دریافت کلیک/رتبه های بیشتر نشان می دهد! https://t.co/F7dqf1Ikes pic.twitter.com/cKPE195BKV
– برودی کلارک (@brodieseo) 11 سپتامبر 2023
اولاً، اکنون تاجران هشدارهایی را دریافت میکنند که محصولاتشان دیگر در برگه خرید به دلیل مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود ظاهر نشود.
انتظار میرود این مکانیسم اعلان بهعنوان یک سیستم هشدار اولیه عمل کند و به کسبوکارها اجازه دهد مشکلاتی را که مانع از نمایش محصولات در جستجوی Google میشوند، حل کنند.

دوم، گزارش بهروزرسانی فرصتهایی را برای بازرگانان برای افزایش کلیکها و ارتقای رتبهبندی محصولات خود در Google شناسایی میکند.
به عنوان مثال، به بازرگانان دستور می دهد که مرتبط ترین اطلاعات را در مورد سیاست های حمل و نقل و بازگشت برای مصرف کنندگان وارد کنند.
این ابزار می تواند به کسب و کارها کمک کند تا دید محصول خود را در موتور جستجوی برتر بهینه کنند.
نحوه دسترسی به ویژگیهای گزارش فهرست برگه خرید جدید
برای استفاده از این بهروزرسانیها، بازرگانان باید دارایی کنسول جستجوی خود را با حساب Merchant Center مرتبط کنند.
هر مالک دارایی کنسول جستجو با حقوق سرپرست برای حساب Merchant Center مربوطه میتواند این ارتباط را راهاندازی کند.
پس از انجام این کار، همه کاربرانی که به آن ویژگی Search Console دسترسی دارند می توانند از این ویژگی های جدید اضافه شده استفاده کنند.
گوگل اعلام کرد که این عرضه به تدریج طی چند هفته آینده اتفاق خواهد افتاد.
به بازرگانان توصیه میشود برای در دسترس بودن، بخش فهرستهای برگه خرید در کنسول جستجو را بررسی کنند و دستورالعملها را برای یکپارچهسازی این ویژگیها دنبال کنند.
اطمینان از دیده شدن محصول برای مصرف کنندگان
این بهروزرسانی گام دیگری از سوی گوگل برای تقویت زیرساخت تجارت الکترونیک خود برای صاحبان فروشگاههای آنلاین است.
به لطف ویژگیهای جدید برگه خرید، کاربران Google Merchant Center و Search Console میتوانند انتظار روشی سادهتر، کارآمدتر و مؤثرتر برای مدیریت و رشد فهرست محصولات خود داشته باشند.
تصویر ویژه: Casimiro PT/Shutterstock