گزارش شده است که LinkedIn در حال ایجاد خدماتی برای استخدام فریلنسرهای آزاد است

گفته می شود LinkedIn قصد دارد سرویس جدیدی را در پاییز امسال راه اندازی کند که در آن کاربران می توانند متخصصان آزاد را پیدا و استخدام کنند.

گزارشی از The Information با ارائه جزئیات در مورد LinkedIn Marketplaces “دو نفر با دانش مستقیم در این مورد” را اعتبار می دهد.

بازارها برای رقابت مستقیم با سایر سایت های استخدام آزاد مانند Upwork و Fiverr ایجاد شده اند. برنامه های فعلی برای راه اندازی این سرویس به زودی در ماه سپتامبر است.

گفته می شود که کار در LinkedIn Marketplaces در اکتبر 2019 آغاز شده است ، این زمانی است که LinkedIn دارایی استارتاپی به نام UpCounsel را که وکلای مستقل را با مشاغل مرتبط می کرد ، به دست آورد.

مدیر عامل سابق UpCounsel ، مت فاوستمن ، اکنون تیم مسئول توسعه بازارها را رهبری می کند.

اگرچه LinkedIn به طور رسمی جزئیات Marketplaces را اعلام نکرده است ، اما فاوستمن در پروفایل شخصی خود به طور علنی نشان می دهد که از اکتبر 2019 روی این پروژه کار می کند.

گزارش شده است که LinkedIn در حال ایجاد خدماتی برای استخدام فریلنسرهای آزاد است

اطلاعات بیانیه ای از سخنگوی LinkedIn دریافت کرد که می گوید همه گیری همه گیر منجر به افزایش تقاضا برای کارگران آزاد شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

افراد بیشتری در حال جستجو و درخواست خدمات از فریلنسرها در LinkedIn هستند ، با تقاضای ویژه برای مربیگری اجرایی ، بازاریابی ، طراحی و توسعه نرم افزار.

“در آینده ما راه های جدیدی برای اشتراک گذاری بیشتر در مورد خدمات شما ایجاد خواهیم کرد [could] سخنگوی گفت: مستقیماً از طریق نمایه LinkedIn خود را ارائه دهید.

علاوه بر جستجو در بازار آزاد ، کاربران می توانند پیشنهادات خود را برای جذب مشاغل آزاد برای مشاغل خاص ارسال کنند. هنگامی که کار به پایان رسید ، مشتریان می توانند یک بررسی از فریلنسری که استخدام کرده اند ، ارسال کنند.

Marketplaces پتانسیل رشد پایگاه کاربری LinkedIn و گشودن جریان درآمد جدید را دارد. مشتریان می توانند نرخ ها را با یکدیگر مقایسه کنند و مستقیماً در فریلنسرها رزرو کنند.

انتظار می رود LinkedIn معاملات تسهیل شده از طریق Marketplaces را کاهش دهد. این شرکت همچنین در نظر دارد به فریلنسرها اجازه پرداخت هزینه تبلیغات را بدهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

راه اندازی Marketplaces تقریباً راهی برای فریلنسرها خواهد بود تا سرانجام از زمانی که برای برقراری ارتباط در LinkedIn صرف می کنند ، درآمد کسب کنند.

ایجاد ارتباطات مناسب در LinkedIn نیاز به ترکیبی از شبکه های سنتی و همچنین ایجاد محتوایی مانند پست ها ، مقالات و فیلم ها دارد. این خیلی کار بی مزد است.

هرگز راهی برای دریافت مستقیم حقوق از LinkedIn برای کاربران وجود نداشته است ، اما به نظر می رسد ممکن است این شرکت در این راستا پیش رود.

پستی از دانیل روت ، سردبیر LinkedIn ، نشان می دهد که این شرکت ارزش سازندگان محتوای خود را تشخیص می دهد.

Roth در حال استخدام یک رهبر برای ساخت تیمی است که به سازندگان امکان می دهد “تأثیر حتی بیشتر” بر روی سیستم عامل داشته باشند.

ارسال شغل برای سمت جدید رئیس انجمن LinkedIn نشان می دهد که این شرکت در حال توسعه استراتژی هایی برای حفظ سازندگان محتوا است.

“ما در حال راه اندازی یک تیم مدیریت جامعه برای پشتیبانی و رشد تولیدکنندگان محتوای خود هستیم ، با این مأموریت که این صداهای مهم را تهیه ، پرورش ، ارتقاle داده و حفظ کنیم. سازندگان موج های باورنکردنی ایجاد می کنند ، به دیگران کمک می کنند انجمن خود را پیدا کنند و صدای خود را بسازند. هرچه تعداد افرادی که کمک می کنند و کمک می گیرند ، سریعتر رشد می کنیم. “

آیا یکی از آن روش های نگهداری شامل مشوق های پولی است؟

پرداخت شبکه های اجتماعی به کاربران برای محتوا به همان اندازه که به نظر می رسد غیرعادی نیست. Snapchat اخیراً روزانه 1 میلیون دلار به سازندگان پرداخت می کرد تا استفاده از ویژگی جدید را تقویت کند. ATikTok سال گذشته یک صندوق سازنده تأسیس کرد که 200 میلیون دلار به کاربران آمریکایی پرداخت کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

LinkedIn ممکن است در کنار سرمایه گذاری روی سازندگان باشد که این می تواند راهی دیگر برای کسب درآمد علاوه بر Marketplaces برای کاربران باشد.

منبع: اطلاعات

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>