گزارش حقوق و دستمزد جدید PPC جزئیات میزان درآمد حرفه ای PPC را نشان می دهد

یک نظرسنجی جهانی از متخصصان جستجوی پولی تصویر واضحی از درآمد آنها در بخش ها و مکان های مختلف ارائه می دهد.

دوان براون، مدیر عامل و رئیس استراتژی آژانس تبلیغاتی مستقر در تورنتو، Take Some Risk Inc. هفتمین نظرسنجی سالانه حقوق و دستمزد PPC خود را منتشر کرد.

با استفاده از پاسخ‌های ارسال شده توسط 715 متخصص بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان، هدف آن ارائه شفافیت حقوق و دستمزد است تا اطمینان حاصل شود که تمام متخصصان PPC به طور عادلانه پاداش دریافت می‌کنند.

این گزارش با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده در فوریه ۲۰۲۲، شامل اطلاعاتی از استرالیا، نیوزلند، کانادا، ایالات متحده، هند، بریتانیا، هلند و سایر کشورهای اروپایی است.

بینش برتر از گزارش

این گزارش 111 اسلایدی شامل مقدار قابل توجهی از داده ها، از جمله تفکیک حقوق و دستمزد بر اساس منطقه، نوع کارفرما، تجربه و جنسیت است. برخی از بینش های کلیدی عبارتند از:

  • میانگین دستمزد متخصصان PPC از 45875 تا 174215 دلار در ایالات متحده، 52000 تا 149000 دلار در استرالیا و نیوزلند، 37900 تا 67330 یورو در اروپا و 45250 تا 154250 دلار در کانادا بسته به تجربه متغیر است.
  • شکاف دستمزد جنسیتی در صنعت بازاریابی جستجو ادامه دارد، به طوری که مردان با 10 تا 15 سال تجربه به طور متوسط ​​11٪ بیشتر در ایالات متحده، 19.2٪ بیشتر در بریتانیا و 15.2٪ بیشتر در اروپا درآمد دارند. این شکاف در سطوح تجربه وجود دارد.
  • از سال 2021 تا 2022، متوسط ​​حقوق در این زمینه تقریباً 6.5٪ در ایالات متحده، 5٪ در کانادا، 6٪ در بریتانیا و 11٪ در اروپا افزایش یافته است. میانگین حقوق در استرالیا و نیوزلند تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.
  • دستمزدها برای موقعیت های PPC سطح ورودی در اکثر مناطق در سال گذشته کاهش یافته است. در کانادا و اروپا، در حالی که آنها رشد کرده اند، هنوز کمتر از اعداد 2020 هستند.
  • حقوق داخلی و آژانس تقریباً برابر است، در حالی که مشاغل آزاد تمایل به کسب درآمد بیشتر از هر دو داشتند، با میانگین غرامت 96,335 دلار در ایالات متحده، 44,500 پوند در بریتانیا و 68,672 یورو در اروپا.

مقایسه میانگین حقوق

برای درک بهتر ارقام در این گزارش، تخمین ها و میانگین ها را از منابع مختلف مقایسه کرده ایم:

تحلیلگر جستجوی پولی، سطح ورودی – تورنتو، انتاریو

  • دوان براون – 40000 دلار
  • Glassdoor – 46920 دلار[1]
  • Talent.com – 57500 دلار[2]

متخصص PPC، 3 سال تجربه – نیویورک، نیویورک

  • دوان براون – 93625 دلار
  • Glassdoor – 77009 دلار[3]
  • در واقع – 83,119 دلار[4]
  • لینکدین – 75000 دلار[5]

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال، 5 سال تجربه – لندن، انگلستان

  • دوان براون – 56600 پوند
  • Glassdoor – 63305 پوند[6]
  • لینکدین – 62500 پوند[7]
  • مجموع مشاغل – 52000 پوند[8]

متخصص جستجوی پولی، 8 سال تجربه – برلین، آلمان

  • دوان براون – 55566 یورو
  • Glassdoor – 57740 یورو[9]
  • Paylab – 63876 یورو [10]

همانطور که می بینید، اعداد براون به طور کلی با آنچه سایت های دیگر پیدا می کنند مطابقت دارد.

با این حال، او مراقب است که توجه داشته باشد که برخی از متخصصان ممکن است فقط در جستجوی دستمزد برای بخشی از مشاغل طولانی‌تر بوده باشند، بنابراین ممکن است حقوق آنها بیشتر شود. کارمندی که تازه کار خود را شروع کرده است، قدرت درآمدی نسبت به فردی که مدت طولانی تری در نیروی کار بوده و به یک نقش جست وجوی پولی تبدیل شده را نخواهد داشت.

علاوه بر این، از آنجایی که این آمار توسط افراد خودپاسخ دهنده جمع آوری شده است، اعداد از ممکن است به اندازه منابع دولتی دقیق نباشد.

گزارش کامل را در TakeSomeRisk.com بخوانید.[11]


تصویر ویژه: lassedesignen/Shutterstock