گزارش جدید معیار CX هزینه‌های پنهان ادغام ضعیف هوش مصنوعی در تجارت را برجسته می‌کند

هوش مصنوعی به موضوعی پر سر و صدا تبدیل شده است و – همانطور که اخیراً با اضافه کردن آن به جریان کاری خود متوجه شدم – برخی از هیجانات ضروری است. من از ابزارهای هوش مصنوعی به عنوان یک طراح و نویسنده وب برای انجام کارهای معمولی مانند ارسال ایمیل های بازاریابی، ایجاد محتوا و پاسخ دادن به سوالات تکراری استفاده می کنم. این اپلیکیشن ها صرفه جویی در زمان و افزایش سازگاری من در روزهای پر فشار

با این حال، یک گزارش جدید هوش مصنوعی نیز به من یادآوری کرد که مردم باید در مورد ادغام این فناوری فکر کنند. هر مورد استفاده برای هر کارگر یا نیاز مشخص شده به یک اندازه مفید نیست.

در حالی که هوش مصنوعی در بسیاری از موقعیت‌ها برای من خوب عمل می‌کند، رهبران کسب‌وکار باید خوش‌بین و در عین حال محتاط باشند. تصمیم گیرندگان می توانند بهترین نتایج را با درک مبرم ترین نیازهای سازمانشان و تعیین اینکه هوش مصنوعی چگونه – یا اگر – می تواند آنها را برطرف کند، پیش بینی کنند.

گزارش معیار جدید نشان می دهد که استفاده از هوش مصنوعی دارای معایبی است

یکی از نکات منفی رونق هوش مصنوعی این است که تصمیم گیرندگان ممکن است برای استفاده از آن عجله کنند و تحت فشار همتایان خود قرار بگیرند که قبلاً آن را در سازمان خود پذیرفته اند.

Forethought یک شرکت متخصص در ابزارهایی است که بخش هایی از فرآیند تجربه مشتری را خودکار می کند. این شرکت اخیراً اولین «AI in CX Benchmark Report» خود را منتشر کرده است. بسیاری از…

Source link