آژانس ها، در سطح سازمانی، و چند حساب خوشحال می شوند!
داشبوردهای گزارش کارآمد برای همه حساب های شما اکنون در یک نما هستند.
Google در حال ارائه گزارش در سطح حساب مدیر (MCC) برای همه کاربران Google Ads است.
تغییرات در گزارش
تاکنون فقط میتوانستید گزارشها را در سطح حساب فردی مشاهده کنید. اگر با این دیدگاه محدود شده اید، مبارزه را می دانید.
تمام زمان و تلاش اضافی که بین حساب ها برای بررسی عملکرد جابه جا می شود واقعاً اضافه می شود.
مشکل دیگر با بازدیدهای حساب های فردی این بود که تشخیص آسان مسائل و فرصت های بالقوه را برای تبلیغ کنندگان دشوار می کرد.
با این تغییر، اکنون می توانید از ویژگی داشبوردها در سطح حساب مدیر استفاده کنید. نمونه ای از داشبوردهای سطح MCC در زیر آمده است.

به روز رسانی های مخصوص داشبورد
همراه با قابلیت مشاهده در سطح حساب مدیر، Google Ads سایر ویژگیهای داشبورد را بهروزرسانی و بهبود بخشید.
این تغییرات باعث می شود داشبوردها سریعتر مشاهده شوند و استفاده از آنها آسانتر شود:
- محدوده تاریخ و فیلترهای داشبورد را به طور کلی تغییر دهید
- قالب بندی شرطی، ویژگی های قالب بندی غنی و کارت های جدول تعاملی را اضافه کنید
- گزارش ها را سریعتر و با کیفیت بالاتر دانلود کنید
- اندازه کارت ها و طرح بندی های داشبورد را به صورت پویا تغییر دهید
- با کپی کردن گزارش های موجود، یک کارت داشبورد ایجاد کنید
نحوه پیدا کردن داشبوردهای MCC
دسترسی به داشبوردهایتان آسان است.
ابتدا به «گزارشها» در قسمت بالای حساب مدیر Google Ads خود بروید.

از آنجا، داشبوردهایی را که قبلاً ایجاد شده اند، گزینه ایجاد داشبورد جدید و گزینه باز کردن داشبورد نمونه را خواهید دید.
اگر مطمئن نیستید که در ساخت داشبورد خود از کجا شروع کنید، داشبورد نمونه می تواند شروع بصری خوبی به شما بدهد.

داشتن توانایی مشاهده معیارهای خاص در سطح حساب مدیر یک تغییر بازی برای تبلیغکنندگان است.
مزایای بسیاری از این قابلیت جدید Google Ads وجود دارد، از جمله:
- صرفه جویی در زمان در مدیریت حساب
- پیشگیرانه مسائل یا فرصت های بالقوه ای را که می تواند برای چندین حساب مفید باشد، شناسایی کنید
- مدیریت حساب کارآمدتر
- امکان دانلود گزارش ها با کیفیت بالاتر
نکته آخر در مورد دانلود گزارش با کیفیت بالاتر را نباید نادیده گرفت.
اگر در یک آژانس یا در یک شرکت در سطح سازمانی کار میکنید، میتوانید به سرعت یک عکس فوری سطح بالا از عملکرد شرکت نشان دهید.
با مدیران C-Suite، یا هر کسی که بالاتر از سطح مدیر حساب است، گاهی اوقات جلب توجه آنها دشوار است.
داشتن یک گزارش سطح بالا برای مشخص کردن موقعیتها یا مکانهایی که باید زمان بیشتری را متمرکز کنید، اطلاعات کافی را در مدت زمان کوتاهی به آنها میدهد.
خلاصه
نماهای داشبورد حسابهای مدیر برای همه تبلیغکنندگان در دسترس است. اگر قبلاً داشبورد حسابهای فردی ایجاد کردهاید، میتوانید از آنجا با تکرار آن نماها در سطح حساب شروع کنید.
اگر از ابتدا داشبورد ایجاد میکنید، به روشهایی فکر کنید که میتوانید معیارهای خاصی را که برای نماهایی که ایجاد میکنید معقول است، ترکیب کنید. میتوانید داشبوردهای متعددی برای مجموعههای مختلف افراد بسازید و دادههایی را بگنجانید که برای آنها منطقیتر است.
منبع: راهنمای تبلیغات گوگل
تصویر ویژه: Andrey_Popov/Shutterstock
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'google-ads-manager-account-reporting', content_category: 'news pay-per-click ' });