گرایش هایی برای اطلاع رسانی استراتژی شما

پیمایش PPC آسان نیست.

هیچ کس همه پاسخ ها را ندارد، اما متخصصان کافی را با هم جمع کنید و می توانید روندهای قدرتمند PPC را کشف کنید.

که دقیقاً همان کاری است که ما انجام دادیم.

از آنجایی که بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (PPC) با روندهای جدیدی که دائماً در حال ظهور است، تکامل می‌یابد، نمی‌توان فهمید که تلاش‌های خود را کجا متمرکز کنید.

آنچه در گذشته برای کمپین های PPC شما کار می کرد ممکن است دیگر آن را کاهش ندهد.

نه تنها مصرف‌کنندگان به تغییر خود ادامه می‌دهند، بلکه فناوری موجود برای بازاریابان همیشه در حال پیشرفت است – نه به ذکر موتورهای جستجو و پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی که گوی‌های منحنی را در ترکیب قرار می‌دهند.

بین پذیرش گسترده هوش مصنوعی، تورم در بودجه‌های هزینه هر کلیک (CPC) و تغییرات جدید در تعامل کاربر، ما شاهد تغییرات زیادی در سال 2023 بوده‌ایم که استراتژی PPC شما را در حرکت رو به جلو شکل می‌دهد.

بنابراین، اگر به دنبال پیشرفت در دنیای پویا PPC هستید، نکته کلیدی این است که خود را تطبیق دهید و بدانید چه زمانی باید چرخش کنید.

ما را دانلود کنید کتاب الکترونیکی PPC Trends برای دسترسی به بینش های متخصص در مورد آنچه در راه است، آنچه باید به آن توجه کنید و از چه چیزهایی اجتناب کنید.

این نسخه ششم دارای تفسیر از 13 نفر از کارشناسان برتر بازاریابی PPC. در داخل آخرین تحولات سال گذشته و نحوه استفاده از این روندها در سال 2024 و بعد از آن است.

بیایید به سه ایده اصلی که در کتاب الکترونیکی اشاره شده است بپردازیم:

  • هوش مصنوعی در PPC: پتانسیل هایی که این ابزارهای جدید ارائه می دهند، همراه با محدودیت هایی که می تواند منجر به مشکلات شود.
  • چگونه بودجه خود را کنترل کنید و ارزش را در میان آن به حداکثر برسانید تورم CPC.
  • این کانال های تعامل کاربر جدید شکل دادن به PPC و آنچه باید روی آن تمرکز کنید.

هوش مصنوعی در PPC: پتانسیل و محدودیت ها

هوش مصنوعی امسال در کانون توجه قرار گرفت و چندین ویژگی جدید و درخشان هوش مصنوعی در پلتفرم‌های PPC به نمایش درآمدند. بازاریابان همچنین به طور جدی شروع به استفاده از هوش مصنوعی مولد کردند.

اما اکنون که گرد و غبار در حال نشستن است، متوجه می شویم که همه چیز سیاه و سفید نیست.

در حالی که برخی از کارشناسان از مزایای هوش مصنوعی مانند کمپین های تبلیغاتی خودکار حمایت می کنند، برخی دیگر احتیاط را توصیه می کنند.

هوش مصنوعی نقاط قوت خود را دارد، اما یک راه حل جهانی نیست – و تفکر و خلاقیت انسان همچنان باعث تعاملات آنلاین می شود.

در اینجا سه ​​نکته کلیدی هوش مصنوعی از کتاب الکترونیکی آورده شده است:

  • هوش مصنوعی است خیلی خوب در چیزهایی که در آنها خوب است، و خیلی بد در چیزهایی که در آن بد است
  • هوش مصنوعی یک میخ مربع است، بنابراین مراقب سوراخ های گرد باشید. هوش مصنوعی نوشدارویی نیست.
  • هوش مصنوعی می تواند بهره وری و نتایج را چند برابر کند، اما برخی از فرآیندها ارزش دشواری را دارند.

بنابراین وقتی صحبت از هوش مصنوعی به میان می آید، با دقت قدم بردارید، از آن در جایی که می درخشد استفاده کنید و به یاد داشته باشید که قدرت لمس انسان بسیار ارزشمند است.

تورم CPC: کنترل بودجه و به حداکثر رساندن ارزش

تورم تا حدود زیادی سایه خود را از فروشگاه های مواد غذایی گرفته تا زنجیره های تامین کسب و کار – و حتی در حراج های تبلیغاتی شما، انداخته است.

همانطور که برای این هزینه‌های فزاینده آماده می‌شوید، می‌توانید برای راهنمایی‌های تخصصی و راهنمایی در مورد نحوه هدایت تورم CPC به این کتاب الکترونیکی مراجعه کنید.

یک نکته کلیدی که باید به آن توجه داشت این است که همیشه به دنبال مستقیم قیمت‌های CPC ارزان‌تر نیست، بلکه بیشتر به دنبال استخراج حداکثر ارزش از CPC‌های شما به همان شکلی است که هستند.

در اینجا سه ​​بینش کلیدی در مورد تورم CPC وجود دارد:

  • کاهش هزینه، به خاطر خودش، همیشه راه حلی نیست.
  • در مورد چیزهایی که نمی توانید کنترل کنید وسواس نکنید. هزینه بالاتر را ارزش آن را داشته باشد.
  • بی خیال معیارهایی را که به شما داده می شود دنبال نکنید. داده های خود را اعتبار سنجی کنید

دانلود روندهای PPC 2024 برای یادگیری بیشتر

به توسعه های جدید و کانال های تعامل کاربر جدید متمایل شوید

با وجود تمام چالش‌های بالقوه در افق 2024، تنوع بخشی راهی است که می‌توانید کسب‌وکارتان را از اختلال محافظت کنید.

اما گسترش کانال ها و منابع داده شما کار کوچکی نیست.

اول، شما به یک استراتژی متقابل پلتفرم شفاف، یک رویکرد پیام رسانی یکپارچه و یک هویت برند ثابت نیاز دارید.

همچنین باید مایل به آزمایش برای کشف نتایج مثبت و منفی باشید.

به علاوه، برای انعطاف پذیری در مورد شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) – و تمایل به شرکت در فعالیت هایی که اندازه گیری مستقیم آن دشوارتر است، نیاز به خرید سهامداران دارید.

در اینجا سه ​​بینش کلیدی در مورد اینکه چگونه می توانید به تغییر متمایل شوید، اما در خدمت استراتژی های بازاریابی که همیشه موثر بوده اند، آورده شده است:

  • ملاقات با افراد در جایی که هستند مفهوم جدیدی نیست، اما شما را ملزم به یادگیری پلتفرم‌های جدید و روش‌های جدید تعامل می‌کند.
  • پایبندی سرسختانه به یک کانال یا یک منبع داده کارساز نخواهد بود: شما به کانال‌های جدید، منابع جدید داده و مدلی برای دریافت بینش از منابع مختلف نیاز دارید.
  • در خدمت آنچه که همیشه در مورد بازاریابی می دانستید، چیزهای جدید را در آغوش بگیرید.

روندهای بیشتری را کشف کنید که در سال 2023 موج ایجاد کردند و قرار است آینده تبلیغات را تغییر دهند.

بینش کارشناسان را بخوانید:

  • اکویله دیفازیو، موسس، AKvertise.
  • الکس ماکورا، بنیانگذار/مدیر عامل، مجمع دیجیتال شما.
  • آمالیا فاولر، استراتژیست اصلی، مشاوره خوب AF.
  • امی هبدونبنیانگذار + مدیر عامل, Paid Search Magic.
  • آندره آ آتزوریکارگردان, Ambire.
  • بن استیل، کتابهای الکترونیکی سردبیر ارشد، مجله موتورهای جستجو.
  • بن وود، مدیر رشد و نوآوری، هالام.
  • کوری موریس، رئیس / مدیر عامل، ولتاژ.
  • جینی ماروینAds Product Liaison, Google.
  • لورن ویزل، مدیر SEM، Media.Monks.
  • لیزا راهسلر، بنیانگذار و مشاور استراتژی SEM، شرکت بیگ کلیک.
  • ناوا هاپکینز، بشارت، اپتمیزر.
  • تیم جنسنSr. Search Marketing Specialist, M&T Bank.

کپی خود را بگیرید روندهای PPC 2024 برای بینش های متخصص و نکات عملی برای آماده شدن برای سال پیش رو.

تسلط بر PPC در سال 2024: روندهایی برای اطلاع از استراتژی شما


تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو