کنسول جستجو فیلترهای Regex و سایر اخبار بازاریابی دیجیتال را معرفی می کند

میزبان جس بود ، گرگ فین ، و کریستین “شپ” زیرنهلد با اپیزود دیگری از ساعت بازاریابی بازگشته اند.

آنها اینجا هستند تا در مورد فیلتر کردن بهتر داده ها در Search Console ، ویژگی های جدید تبلیغات مایکروسافت و رابطه خصمانه بین الگوریتم های موتور جستجو و SEO به شما بگویند.

اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، قسمت این هفته را در پخش کننده پادکست مورد علاقه خود یا در YouTube تماشا کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=hMW7rz0G5fE

فیلتر کردن جدید در Google Search Console

روزهای فیلتر کردن URL ها و پرس و جوها توسط یک رشته در یک زمان گذشته است. علاوه بر فیلترهای “شامل” ، “شامل نمی شود” و “دقیقاً منطبق” ، اکنون می توانید یک عبارت منظم را نیز اعمال کنید.

Google همچنین “مقایسه حالت” جدید و بهبود یافته را در Search Console اعلام کرده است ، که مقایسه چندین معیار همزمان را آسان می کند.

ادامه مطلب

ویژگی های جدید در تبلیغات مایکروسافت

جدیدترین نسخه شامل تنظیم کننده های شمارش معکوس برای تبلیغات جستجوی پاسخگو ، برنامه افزودنی مرورگر کمکی برچسب UET ، وارد کردن داده های Google Ads برای API ، مخاطبان جدید در بازار و موارد دیگر!

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مایکروسافت تبلیغات همچنین به زودی از هدف گذاری تطابق مشتری برای آدرس های ایمیل جمع آوری شده به عنوان داده های شخص اول همراه با افزونه های تبلیغاتی تبلیغاتی پشتیبانی خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی  هیچ تلفنی (1) برای عرضه نشدن در ایالات متحده بهتر است

ادامه مطلب

بهینه سازی محتوا: این شما هستید یا الگوریتم؟

ما در حال شکستن یک بحث در جامعه بازاریابی دیجیتال در مورد رابطه پیچیده بین جستجو و استراتژی های بهینه سازی اجتماعی و الگوریتم های پلت فرم است که آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

از هفته استفاده کنید

ویلیام هریس مثالی را به اشتراک می گذارد که چرا بهینه سازی صرفاً در اختیار هوش مصنوعی یک بازی خطرناک است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ICYMI

ICYMI ، تبلیغات فیس بوک مانند گذشته نیست. اگر در تلاش برای توضیح شیفت های عملکرد برای مشتریان خود هستید ، اندرو فاکسول نامه ای را که برای کمک به شما در شروع کار به اشتراک گذاشته است به اشتراک می گذارد.

مطالب پیشنهادی  بازاریابی محتوای SEO: ترافیک بیشتر را هدایت کنید

دور رعد و برق

ما در طول دوره رعد و برق خود به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما پاسخ خواهیم داد.

  • چه کسی می تواند بخشی از آزمایش Google FLoC باشد؟
  • چه عواملی منجر به افشای آنلاین میلیون ها کاربر از طریق فیس بوک می شود؟
  • مشخصات جدید Merchant Center چه زمانی اعمال می شود؟
  • از کجا می توانید تبلیغات سرویس های جریانی را مشاهده کنید؟
  • چرا ممکن است شروع به دریافت متن بیشتر از مارک ها کنید؟
  • TikTok چگونه قابلیت دسترسی برنامه خود را بهبود می بخشد؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر از این نمایش لذت بردید ، به سایت O’Clock بازاریابی مراجعه کنید تا در این برنامه و خبرنامه همه اخبار مشترک شوید.


اعتبار تصویر: تمام تصاویر صفحه توسط نویسنده ، آوریل 2021

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور