گوگل نمایش داده 24 ساعته تازه راه اندازی شده خود را در کنسول جستجو با افزودن این قابلیت گسترش داده است. صادرات داده های عملکرد ساعتی
این بهبود در پاسخ به بازخورد کاربران از زمان عرضه اولیه این ویژگی ارائه شده است.
در این اطلاعیه که در لینکدین به اشتراک گذاشته شده، آمده است:
ماه گذشته نمایش 24 ساعته را در گزارشهای عملکرد کنسول جستجو اعلام کردیم و بازخوردهای مثبت و درخواستهای ویژگی زیادی دریافت کردیم. امروز، دکمه صادرات را برای آن نمای (یکی از ویژگیهای درخواستی) در دسترس قرار میدهیم: امکان صادر کردن دادهها به صورت ساعتی در 24 ساعت گذشته. از دادههای جدید لذت ببرید!»
این بهروزرسانی به کاربران اجازه میدهد تا به دادههای دقیق عملکرد وبسایت در 24 ساعت گذشته، به تفکیک ساعت، دسترسی داشته باشند و آن را برای تجزیه و تحلیل بیشتر صادر کنند.
جزئیات کلیدی درباره نمای 24 ساعته داده
نمای 24 ساعته داده که در دسامبر معرفی شد، ارتقای گزارشهای عملکرد کنسول جستجوی گوگل است.
هدف آن ارائه بینشهای تقریباً همزمان درباره نحوه عملکرد محتوای وبسایت در جستجوی Google، Discover و News است.
داده های تازه تر و سریع تر
با مشاهده 24 ساعته، صاحبان وب سایت دیگر نیازی به منتظر ماندن تا 48 ساعت برای به روز رسانی معیارهای عملکرد ندارند.
دادههای مربوط به کلیکها، نمایشها، میانگین نرخ کلیک (CTR) و موقعیت متوسط اکنون با حداقل تاخیر در دسترس است.
این ویژگی برای نظارت بر عملکرد اولیه محتوای جدید منتشر شده یا ردیابی تأثیر فوری بهروزرسانیها در صفحات موجود مفید است.
این بینش به موقع در مورد اینکه کدام عبارت های جستجو باعث افزایش ترافیک می شود و اینکه صفحات چگونه در نتایج جستجو رتبه بندی می شوند را ارائه می دهد.
خرابی ساعتی
نمای 24 ساعته شامل تفکیک ساعتی معیارهای عملکرد نمایش داده شده در نمودار اضافه کاری است.
در حالی که دادهها بهمحض در دسترس شدن بهروزرسانی میشوند، Google خاطرنشان میکند که دادههای ناقص با یک خط نقطه چین در رابط علامتگذاری میشوند تا مجموعهای در حال انجام را نشان دهد.
میتوانید دادهها را بر اساس پرس و جو، صفحه یا کشور فیلتر کنید و عملکرد را در منطقه زمانی محلی آنها، همانطور که توسط تنظیمات مرورگر تعیین میشود، تجزیه و تحلیل کنید.
چگونه ویژگی صادرات نمای 24 ساعته را بهبود می بخشد
افزودن دکمه صادرات به نمای 24 ساعته یکی از ویژگی های درخواستی کاربران را برطرف می کند.
با استفاده از این قابلیت، اکنون میتوانید دادههای ساعتی روز گذشته را دانلود کنید و تجزیه و تحلیل عمیقتر را از طریق ابزارهای خارجی مانند Excel یا Google Sheets امکانپذیر میسازد.
انتظار می رود این بهبود به کسب و کارها کمک کند تا به روندهای عملکرد بهتر پاسخ دهند و استراتژی های محتوای خود را بهینه کنند.
چرا اهمیت دارد
گوگل با در دسترستر و بهموقعتر کردن معیارهای وبسایت، به بازاریابان و متخصصان سئو کمک میکند تا در رقابت باقی بمانند.
برای دسترسی به نمای 24 ساعته، میتوانید به بخش گزارشهای عملکرد Search Console رفته و تب 24 ساعت را انتخاب کنید. اکنون دکمه صادرات برای همه کاربرانی که به این ویژگی دسترسی دارند در دسترس است.
از آنجایی که عرضه در ماههای آینده ادامه دارد، این بهروزرسانی تعهد گستردهتر Google را برای ارائه ابزارهای بلادرنگ که ردیابی و بهینهسازی عملکرد وبسایت را افزایش میدهند، برجسته میکند.
تصویر ویژه: تولید ولادیمکا/Shutterstock