نویسندگان:
(1) مهدی نادری;
(2) مارکوس پاپاژورگیو;
(3) Dimitrios Troullinos;
(4) ایسون کارافیلیس;
(5) ایوانیس پاپامیخائیل.
جدول پیوندها
چکیده و مقدمه
مدل سازی خودرو
کنترل بازخورد غیرخطی
راهروهای OD و جهت گیری های مورد نظر
کنترل کننده های مرزی و ایمنی
نتایج شبیه سازی
نتیجه گیری
پیوست A: تشخیص برخورد
پیوست B: منحنی های ISO-Distance تبدیل شده
ضمیمه C: چگالی موضعی
ضمیمه D: جزئیات کنترل کننده ایمنی
پیوست E: پارامترهای کنترل کننده
مراجع
VI. نتایج شبیه سازی
استراتژی کنترل توسعهیافته عمومی است و میتواند برای هر دوربرگردان دایرهای پیچیده اعمال شود. در واقع در طراحی
رویه، ما از هیچ جزئیات خاصی از مطالعه موردی استفاده نمی کنیم. تنها فرض هندسی این است که مرزهای درونی و بیرونی دایرهای هستند که با تعداد زیادی دوربرگردان مشترک است. همچنین، شاخه ها با موقعیت ها و عرض های زاویه ای معرفی می شوند. از این رو، هر توپولوژی ممکن شاخه ها، اعم از متقارن یا نامتقارن، می تواند در نظر گرفته شود. در این بخش، به عنوان مطالعه موردی، میدان معروف میدان شارل دوگل (پاریس، فرانسه) را در نظر میگیریم که دارای شعاع بیرونی (داخلی) 84 متر (46 متر) است، از این رو دارای عرض 38 متر است. این شامل 12 شاخه دو طرفه است که منجر به 144 حرکت OD مجزا می شود. شاخه افقی …