نویسندگان:
(1) مهدی نادری;
(2) مارکوس پاپاژورگیو;
(3) Dimitrios Troullinos;
(4) ایسون کارافیلیس;
(5) ایوانیس پاپامیخائیل.
جدول پیوندها
چکیده و مقدمه
مدل سازی خودرو
کنترل بازخورد غیرخطی
راهروهای OD و جهت گیری های مورد نظر
کنترل کننده های مرزی و ایمنی
نتایج شبیه سازی
نتیجه گیری
پیوست A: تشخیص برخورد
پیوست B: منحنی های ISO-Distance تبدیل شده
ضمیمه C: چگالی موضعی
ضمیمه D: جزئیات کنترل کننده ایمنی
پیوست E: پارامترهای کنترل کننده
مراجع
چکیده – کنترل وسایل نقلیه خودکار در دوربرگردان های بزرگ بدون خط به دلیل پیچیدگی هندسی و درگیری های مکرر بین وسایل نقلیه ورودی، چرخان و خروجی چالش برانگیز است. این مقاله یک روش جامع برای کنترل وسایل نقلیه در دوربرگردان و شاخههای جاده متصل پیشنهاد میکند. استراتژی حرکت خودرو در زمان واقعی توسعهیافته متکی بر دالانهای حرکتی همپوشانی گسترده با محاسبه آفلاین است، یکی برای هر حرکت مبدا-مقصد (OD)، که مناطق حرکتی مجاز وسایل نقلیه OD مربوطه را مشخص میکند. همچنین جهت گیری های مورد نظر وابسته به فضا بر اساس مقصد تعیین می شود تا درگیری های احتمالی وسیله نقلیه را کاهش داده و مسافت سفر را کاهش دهد. یک استراتژی کنترل حرکت توزیع شده (در هر وسیله نقلیه)، با استفاده از دو بازخورد غیرخطی…