کمی از علم رفتاری در پایان سال

خوانندگان و دوستان عزیز

بنابراین، بله، امسال دقیقاً از طرف من خبرنامه سنگینی نبود، و برای آن متاسفم. من دوست داشتم بیشتر اینجا بنویسم، اما اولاً، آن مشکل نویسنده وجود داشت (من در آخرین نسخه در مورد آن نوشتم) و بعد از اینکه آن را مرتب کردم، واقعاً نتوانستم مقالات زیادی را منتشر کنم. چون من به نوعی سعی می کنم کتابی بنویسم (اینجا تعهد عمومی می دهم تا خودم را مجبور کنم که واقعاً آن را دنبال کنم).

این هدف بزرگ من برای سال 2025 خواهد بود و بدیهی است که مقداری زمان و انرژی را از نوشتن و انتشار چیزهای کوچکتر می گیرد. عنوان کاری “درس های اساسی در UX” است (مشروط به تغییر).

اما هنوز هم می‌خواهم امسال را با نسخه دیگری از ToDUX برای همه شما به پایان برسانم، زیرا از اوت حداقل یک چیز دیگر را منتشر کردم.

حرکت سبز هوشمند

من قبلاً در آخرین خبرنامه به آن اشاره کردم: همراه با شریکم یوهانا و دوستان از دانشگاه گوته فرانکفورت، من مقاله ای منتشر کرد در علم بازاریابی مجله دانشگاهی

ما اکنون بینش های آن مقاله را گرفته ایم و آنها را به یک مقاله متوسط ​​برای مخاطبان عمومی تر تبدیل کرده ایم که در بازاریابی بهتر:”اگر بتوانید محصولات برگشتی را فقط با چند خط متن کاهش دهید چه؟”*

این مقاله نحوه ترکیب …

Source link