Google به لطف بازخورد تبلیغ کنندگان ، با کمپین های Gen Depal Gen حرکت می کند.
اگر با کمپین های Gen Demand آشنا نیستید ، آنها در ابتدا در سال 2023 راه اندازی شدند. اندکی پس از آن ، Google تبلیغات Discovery را برای انتقال آنها به این نوع کمپین جدید انجام داد.
اکنون ، کمپین های GEN تقاضا با دو برابر شدن Google در این نوع کمپین ، چهره ای را دریافت می کنند.
در این اطلاعیه مهم ، Google کنترل های گسترده ، قابلیت های خلاقانه پیشرفته و ویژگی های جدید با محوریت خرده فروشی را برای تبلیغ کنندگان به ارمغان می آورد.
این که آیا شما در حال حاضر از Gen Demand استفاده می کنید یا سوئیچ را در نظر می گیرید ، این به روزرسانی ها انعطاف پذیری بیشتری و ابزارهای قدرتمند AI را برای به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین فراهم می کنند.
در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد.
کنترل بیشتر در مورد تبلیغات شما
یکی از بزرگترین تغییرات ، معرفی کنترل های کانال گسترش یافته است.
این امر به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا با توجه به اینکه تبلیغات ژنرال تقاضا آنها ظاهر می شود ، دقیق تر باشند.
با شروع از مارس 2025 به عنوان یک بتا کامل برای همه ، تبلیغ کنندگان می توانند:
- مکان های خاص را در سراسر YouTube ، Discover و Gmail انتخاب کنید
- تبلیغات را منحصراً در شورت های YouTube برای یک تجربه عمودی اول سرو کنید
- شبکه نمایشگر Google (GDN) را برای گسترش دسترسی به 3 میلیون سایت و برنامه ها اهرم کنید.
پس از اتمام ، تبلیغ کنندگان می توانند از موجودی کامل موجود برای کمپین های Gen Demand استفاده کنند ، به این معنی که این نوع کمپین توانایی دستیابی به 90 ٪ از جمعیت جهانی اینترنت را دارد.
مانند هر تغییر جدید در گزینه های هدفمند قرار دادن ، همیشه یک ایده هوشمند است که به عنوان این موارد ، تنظیمات کمپین را بررسی کنید. مشخص نیست که آیا مکان های جدید به طور خودکار واجد شرایط موجودی هستند که آیا تبلیغ کنندگان نیاز دارند که آنها را به صورت دستی در سطح کمپین اضافه کنند.
ما پس از ارائه توضیحات Google ، بیشتر به روز خواهیم شد.
پیشرفت های خلاقانه قوی تر برای تعامل بالاتر
خلاقان تبلیغاتی قانع کننده در قلب عملکرد قوی قرار دارند ، که معمولاً به معنای چندین شکل دارایی در مقیاس است.
برای کمک به تبلیغ کنندگان در مقیاس خروجی خلاقانه خود ، Google چندین پیشرفت را پشت سر می گذارد.
- عمودی 9:16 تبلیغات تصویر برای شورت YouTube: این به روزرسانی در اواخر فوریه 2025 ارائه می شود و امکان تجربه تمام صفحه را برای کاربران فراهم می کند.
- کوتاه شدن خودکار ویدیویی: این بروزرسانی طی چند هفته آینده در حال چرخش است و به شما امکان می دهد نسخه های کوتاه تری از فیلم های خود را ایجاد کنید تا محتوا را در مکان های مختلف بهینه کنید.
- گردش کار بهبود تبلیغات: کنترل های بهتر ویدیویی بهتر و به اشتراک گذاری پیش نمایش خارجی برای مصوبات خلاقانه آسان تر.
این ویژگی ها به بازاریابان این امکان را می دهد تا ضمن حفظ انعطاف پذیری خلاقانه لازم ، تبلیغات خود را برای قالب های مختلف صفحه نمایش دهند.
ویژگی های خرده فروشی برای تجربیات خرید بدون درز بیشتر
خرده فروشانی که از مرکز بازرگان Google استفاده می کنند ، اکنون می توانند از فیدهای محصول در کمپین های GEN تقاضا استفاده کنند و در هفته های آینده از بین می روند.
این ادغام بین مرکز بازرگان و کمپین های GEN تقاضا به فعال کردن کمک می کند:
- کشف عمیق تر محصول. مصرف کنندگان اکنون می توانند جزئیات کامل محصول را مستقیماً در تبلیغات مشاهده کنند و می توانند بین صفحات جزئیات محصول جابجا شوند.
- در دسترس بودن محصول محلی. نشان دادن در دسترس بودن و پیشنهادات محصول در زمان واقعی به اتصال خریداران آنلاین به مکان های فروشگاه نزدیک کمک می کند.
- مناقصه omnichannel. کمپین های خود را برای فروش آنلاین و بازدیدهای داخل فروشگاه بهینه کنید.
Google همچنین در حال راه اندازی بتا برای تبلیغ کنندگان برای ادغام فیدهای محصول با پیشنهادات محلی است و باعث می شود ترافیک پا و تبدیل آنلاین به طور همزمان انجام شود.
گزارش جدید برای مقایسه تقاضا ژنرال در مقابل پرداخت شده اجتماعی
یک ویژگی طولانی مدت برای تبلیغ کنندگان متقابل پلتفرم در اینجا است: ستون های گزارش جدید در تبلیغات Google!
این ستون های جدید به بازاریابان کمک می کند تا عملکرد کمپین GEN تقاضا را مستقیماً با تلاش های اجتماعی پرداخت شده مقایسه و تجزیه و تحلیل کنند.
ستون های جدید عبارتند از:
- مشاهده از طریق تبدیل برای کمک به تراز کردن با اندازه گیری تبلیغات اجتماعی.
- تقاضای منزوی گزارش تأثیر ژنرال برای تمایز از سایر کمپین های Google.
ستون های گزارشگری جدید قبلاً در سطح جهان شروع به کار کرده اند ، بنابراین اگر در حال حاضر کمپین های Gen Demand را اجرا می کنید ، حتماً مراقب باشید.
هدف از اندازه گیری گزارش جدید ، کمک به ارائه وضوح بهتر در مورد تخصیص بودجه در صورت اجرای کمپین های متقابل پلتفرم است.
انتقال نهایی از کمپین های اکشن ویدیویی
در حالی که این یک اعلامیه جدید نیست که گوگل در حال انجام کمپین های اکشن ویدیویی است ، آنها یک جدول زمانی به روز شده و نحوه انتقال آن انواع کمپین ها را برای تقاضای کمپین های ژنرال ارائه می دهند.
- مارس 2025: Google ابزاری برای ارتقاء برای انتقال تنظیمات و یادگیری های تاریخی از کمپین های اکشن ویدیویی تا تقاضای ژنرال راه اندازی خواهد کرد.
- آوریل 2025: تبلیغ کنندگان دیگر قادر به ایجاد کمپین های اکشن ویدیویی جدید نخواهند بود.
- ژوئیه 2025: Google به طور خودکار ارتقاء هر کمپین اکشن ویدیویی باقی مانده را آغاز می کند.
تبلیغ کننده هایی که در اوایل مهاجرت می کنند ، کنترل کامل بر تنظیمات خود را حفظ می کنند و می توانند بلافاصله از ویژگی های جدید Gen استفاده کنند.
این برای تبلیغ کنندگان چه معنی دارد
Google در حال تقاضای ژنرال است و به تبلیغ کنندگان ابزارهای بیشتری برای بهینه سازی عملکرد در YouTube ، نمایش و فراتر از آن می دهد.
این به روزرسانی ها با ارائه کنترل دقیق قرار دادن ، پیشرفت های خلاق AI و ادغام خرید قوی ، تقاضا را با سیستم عامل های اجتماعی پرداخت شده رقابتی تر می کند.
جالب است بدانید که چگونه تبلیغ کنندگان با این تغییرات سازگار می شوند و آیا بودجه پلتفرم تغییر می کند ، به ویژه در میان همه بحث و جدال پیرامون بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی پرداخت شده.
اگر هنوز با Demand Gen آزمایش نکرده اید ، اکنون ممکن است زمان مناسب باشد – به ویژه قبل از ناپدید شدن کمپین های اکشن ویدیویی به خوبی. هرچه زودتر تطبیق دهید ، کنترل بیشتری نسبت به کمپین ها و نتایج عملکرد خود در سال 2025 خواهید داشت.