برای بحث میزگرد بازاریابی O’Talk به تیم O’Clock بازاریابی بپیوندید. در این ماه ، یک هیئت محترم از کارشناسان PPC به ما پیوسته ایم تا در مورد کمپین های خرید هوشمند Google صحبت کنیم.
برای آشنایی با ساختار ، گزارش دهی و بهینه سازی برای خریدهای هوشمند وارد سیستم شوید. به علاوه ، ما سعی می کنیم به این س millionال میلیون دلاری پاسخ دهیم ، آیا در واقع کمپین های خرید هوشمند هوشمند هستند؟
در این قسمت ، ما به ما پیوستیم:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
https://www.youtube.com/watch؟v=WJd5UuTlvCI
چه کسی باید از تبلیغات خرید هوشمند استفاده کند؟
پم خرید هوشمندانه را برای مارک های پر مخاطب توصیه می کند.
وی افزود: “از آنجا كه خریدهای هوشمند شامل مقدار زیادی هدف گیری مجدد و نمایشگر زیاد است ، برای مارك هایی كه از قبل مخاطبان بسیار خوبی دارند و یا دارای مارك تجاری بسیار عالی هستند و تبلیغات بسیار خوبی را انجام می دهند ، واقعاً خوب عمل می كند.
مگر اینکه چیزی منحصر به فرد بفروشید که مردم فقط از شما می توانند بگیرند ، یا اگر شما رهبر بازار نیستید ، واقعاً سخت است که خرید برای شما مفید باشد. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بهینه سازی خرید هوشمند
بودجه و هدف ROAS دو اهرم اصلی هستند که تبلیغ کنندگان می توانند در کارزارهای خرید هوشمند تنظیم کنند. اما چگونه باید به دنبال بهینه سازی آنها باشید؟
کرک توصیه می کند تغییرات فزاینده ای در مبارزات انتخاب کنید.
“متعادل سازی بودجه و هدف ROAS یک نوع مهم است. و عدم ایجاد تغییرات افزایشی بالاتر از 10٪ تا 20٪ ، فکر می کنم نیز بسیار مهم است. “
گزارش برای کمپین های خرید هوشمند
یکی از بزرگترین چالش هایی که تبلیغ کنندگان با کمپین های خرید هوشمند مواجه هستند ، کمبود اطلاعات موجود برای تجزیه و تحلیل است. مهمانان ما نکاتی را در مورد نحوه بیرون کشیدن داده ها از جعبه سیاه به اشتراک می گذارند.
کول می گوید ،
“گزارش مورد علاقه من که پیدا کردم ، دسته های خرده فروشی Google است. Google سعی می کند عبارات جستجو را که افراد برای یافتن محصولات استفاده می کنند طبقه بندی کند و شما می توانید نحوه دسته بندی آنها را در Google Ads ببینید.
آنچه برای من بیشتر تعجب آور بود این بود که برای مشتریان من ، این دسته از کالاهای خرده فروشی Google با محصولی که تقریباً 90٪ در آن کمپین تبلیغ می شد مطابقت داشت. “
قسمت کامل را تماشا کنید تا همه نکات ، ترفندها و تست های خرید هوشمند را که مهمانان ما توصیه می کنند ، بشنوید!
برای عضویت در نمایش ما به سایت ساعت بازاریابی بروید.
اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون ، سرو شمالی
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید