کسب‌های راه‌اندازی: چگونه می‌توان در فرآیند کسب به‌عنوان فروشنده پیمایش کرد (بخش 2 از 2)

همانطور که وعده داده شده بود، این قسمت دوم (و آخرین) مقاله کسب استارتاپ است که بنیانگذاران و رهبران استارت‌آپ‌ها را در فرآیندهای بررسی و مذاکره راهنمایی می‌کند. قسمت اول مقاله را می توانید از اینجا بیابید.

  • یک نمای کمی از کسب و کار – صورت های مالی، KPI ها و گزارش های حسابرسی تهیه کنید: این شاید یکی از حیاتی‌ترین گام‌ها برای اطمینان از اینکه کسب‌وکار را به طور دقیق و با حسن نیت به خریداران بالقوه نمایندگی می‌کنید، باشد. تیم رهبری (و به‌ویژه مدیر مالی، اگر شما دارید) باید با حسابدار شما برای تهیه صورت‌های مالی تاریخی (صورت درآمد، صورت جریان نقدی و ترازنامه) و جمع‌آوری گزارش‌های حسابرسی مربوطه همکاری کند. در خرید نرم‌افزار/SaaS، خریداران همچنین بر معیارهای کلیدی مانند رشد ARR، حفظ درآمد ناخالص و خالص، حفظ لوگو، حاشیه‌های ناخالص، هزینه‌های عملیاتی و نرخ سوخت تمرکز خواهند کرد. اکثر فروشندگان همچنین اطلاعات مالی پیش‌بینی‌شده‌ای را ارائه می‌کنند که مسیر مالی مورد انتظار کسب‌وکار را نشان می‌دهد و به عنوان یک ابزار مهم برای انتقال جذابیت کسب‌وکار عمل می‌کند – به‌ویژه اگر روش‌شناسی معتبری برای پیش‌بینی درآمد و ARR خود برای چند سال آینده بر اساس موجود داشته باشید. خط لوله فروش و قراردادهای مشتری

  • رسیدن به پایان کسب و کار …

  • Source link