کدگذاری سنتی در مقابل Low-Code: کدام یک برای کسب و کار شما بهتر عمل می کند

عکس نمایه Appery.io Hacker Noon

@دلبرAppery.io

Appery.io یک پلت فرم چند منظوره برای توسعه برنامه با کد کم است

فرض کنید شما یک مالک استارتاپ هستید که می خواهید در بازارهای نوظهور مانند برزیل ، لهستان یا عربستان سعودی ، Uber و Bolt را به چالش بکشید. اگرچه سال 2020 نسبت به صنعت تاکسی نامهربانی بود ، اما شرکت های مسافربری با تشکر از خدمات تحویل توانستند از پس کار برآیند. به عنوان مثال درآمد خالص UberEats از 885 میلیون دلار در Q1 2020 به 1.135 میلیارد دلار در Q3 افزایش یافته است.

برای اتصال رانندگان تاکسی و مسافران به یک برنامه تلفن همراه – حداقل یک ، اما ترجیحاً چندگانه ، زیرا کاربران iOS و Android را هدف قرار داده اید – نیاز دارید.

برای تحقق این امر دو گزینه پیش رو دارید: یک شرکت IT استخدام کنید یا از یک سازنده برنامه با کد پایین برای ایجاد برنامه ها خود استفاده کنید.

کد پایین در مقابل توسعه برنامه سنتی

هر دو گزینه مزایا و معایبی دارند. مهم است که هنگام انتخاب مسیر مورد نظر ، به اولویت ها ، نیازهای شغلی ، الزامات عملکرد برنامه و تجربه کاربری خود فکر کنید.

رفتن به مسیر سنتی

برنامه های سفارشی به طور سنتی از ابتدا با استفاده از زبان های برنامه نویسی مخصوص iOS و Android ، SDK ها و چارچوب ها یا راه حل های توسعه برنامه های چند پلتفرمی مانند Flutter ، Xamarin و Apache Cordova نوشته می شوند.

انتخاب مسیر سنتی فواید مختلفی دارد:

  • برنامه های سفارشی به طور خاص …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور