کاوش یادگیری نیمه نظارتی و انتقالی در کشف کلاس رمان

نویسندگان:

(1) Troisemaine Colin، دپارتمان علوم کامپیوتر، IMT Atlantique، Brest، فرانسه، و Orange Labs، Lannion، فرانسه.

(2) Reifers-Masson Alexandre، گروه علوم کامپیوتر، IMT آتلانتیک، برست، فرانسه.

(3) Gosselin Stephane، Orange Labs، Lannion، فرانسه.

(4) Lemaire Vincent، Orange Labs، Lannion، فرانسه.

(5) Vaton Sandrine، گروه علوم کامپیوتر، IMT Atlantique، برست، فرانسه.

چکیده و مقدمه

کار مرتبط

رویکردها

بهینه سازی هایپرپارامتر

تخمین تعداد کلاس های رمان

مراحل آموزش کامل

آزمایش

نتیجه

اعلامیه ها

منابع

پیوست A: معیارهای نتایج اضافی

پیوست ب: فراپارامترها

پیوست ج: نتایج عددی شاخص‌های اعتبار خوشه‌ای

پیوست D: NCD k-means مطالعه همگرایی مرکزها

راه اندازی NCD [2]که شامل داده‌های برچسب‌دار و بدون برچسب می‌شود، می‌تواند تشخیص را از بسیاری از حوزه‌های دیگر که حول مفاهیم مشابه می‌چرخند دشوار کند. در این بخش، برخی از نزدیک‌ترین حوزه‌ها را بررسی می‌کنیم و سعی می‌کنیم تفاوت‌های کلیدی آنها را برجسته کنیم تا درک روشن و جامعی از دامنه NCD به خواننده ارائه کنیم.

یادگیری نیمه نظارتی حوزه دیگری است که در مرز بین یادگیری تحت نظارت و بدون نظارت قرار دارد. به طور خاص، یک برچسب …

Source link